Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Google Analytics. Integracja i analiza danych
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Aby podjąć dobrą decyzję o rozwoju firmy, trzeba dysponować dobrymi danymi. Zachowania użytkowników, decyzje, które podejmują, ich sposób korzystania z zasobów sieci to nieprzebrana kopalnia danych marketingowych. Ich zebranie, porównanie z danymi pochodzącymi z innych źródeł, a następnie przeanalizowanie dostarcza cennych informacji. Tymczasem wielu specjalistów wciąż analizuje tylko część danych o zachowaniu użytkowników korzystających z zasobów cyfrowych, nie mogąc uwzględnić wszystkich istotnych czynników. Problem polega na rozproszeniu różnych danych w różnych miejscach i przechowywaniu ich na różne sposoby. Konsekwencją są złe decyzje.
Rozwiązaniem tego problemu jest narzędzie Google Analytics, wyjątkowo dobrze nadające się do utworzenia platformy analizy danych. Podobnie książka, którą masz przed sobą, wyjątkowo dobrze przedstawia wszystkie istotne informacje o integrowaniu danych za pomocą tego narzędzia. Odwołując się do praktycznych przykładów, szczegółowo opisano tu metody integracji i analizy danych z takich źródeł, jak AdWords, AdSense, systemy CRM i wiele innych. Autor zawarł tu też liczne wskazówki i porady, bazując na swoim ogromnym doświadczeniu.
Dzięki tej książce:
- zaczniesz udoskonalać integrację danych pochodzących z analizy zachowań klientów i z wielu innych źródeł,
- będziesz stosował sprawdzone techniki umożliwiające zbieranie czytelnych i dokładnych danych,
- nauczysz się integrować i importować do Google Analytics wszystkie dane o rynku i klientach,
- wykorzystasz możliwości analityczne tego narzędzia do uzyskania pełniejszego obrazu zachowań klientów,
- uzyskasz spójny zestaw informacji wysokiej jakości, dzięki czemu umożliwisz managerom podejmowanie właściwych, racjonalnych decyzji biznesowych.
Kluczem do sukcesu jest informacja. Kluczem do informacji jest Google Analytics.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Aby podjąć dobrą decyzję o rozwoju firmy, trzeba dysponować dobrymi danymi. Zachowania użytkowników, decyzje, które podejmują, ich sposób korzystania z zasobów sieci to nieprzebrana kopalnia danych marketingowych. Ich zebranie, porównanie z danymi pochodzącymi z innych źródeł, a następnie przeanalizowanie dostarcza cennych informacji. Tymczasem wielu specjalistów wciąż analizuje tylko część danych o zachowaniu użytkowników korzystających z zasobów cyfrowych, nie mogąc uwzględnić wszystkich istotnych czynników. Problem polega na rozproszeniu różnych danych w różnych miejscach i przechowywaniu ich na różne sposoby. Konsekwencją są złe decyzje.
Rozwiązaniem tego problemu jest narzędzie Google Analytics, wyjątkowo dobrze nadające się do utworzenia platformy analizy danych. Podobnie książka, którą masz przed sobą, wyjątkowo dobrze przedstawia wszystkie istotne informacje o integrowaniu danych za pomocą tego narzędzia. Odwołując się do praktycznych przykładów, szczegółowo opisano tu metody integracji i analizy danych z takich źródeł, jak AdWords, AdSense, systemy CRM i wiele innych. Autor zawarł tu też liczne wskazówki i porady, bazując na swoim ogromnym doświadczeniu.
Dzięki tej książce:
- zaczniesz udoskonalać integrację danych pochodzących z analizy zachowań klientów i z wielu innych źródeł,
- będziesz stosował sprawdzone techniki umożliwiające zbieranie czytelnych i dokładnych danych,
- nauczysz się integrować i importować do Google Analytics wszystkie dane o rynku i klientach,
- wykorzystasz możliwości analityczne tego narzędzia do uzyskania pełniejszego obrazu zachowań klientów,
- uzyskasz spójny zestaw informacji wysokiej jakości, dzięki czemu umożliwisz managerom podejmowanie właściwych, racjonalnych decyzji biznesowych.
Kluczem do sukcesu jest informacja. Kluczem do informacji jest Google Analytics.