Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Google Analytics. Integracja i analiza danych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Aby kierować szybszy i przemyślany rozwój firmy, konieczne jest posiadanie rzetelnych danych. Zachowania użytkowników i ich decyzje związane z korzystaniem z zasobów internetowych stanowią niewyczerpalne źródło informacji marketingowych. Przetwarzając te dane i konfrontując je z informacjami z różnych źródeł, zyskuje się wartościowy obraz analityczny. Niestety, wielu specjalistów analizuje jedynie część dostępnych danych na temat użytkowników cyfrowych, nie uwzględniając wszystkich znaczących czynników. Główną przeszkodą jest fragmentaryzacja danych, które są przechowywane w różnych miejscach i formatach. Błędne decyzje są często wynikiem takich rozproszeń.
Google Analytics stanowi skuteczne rozwiązanie tych problemów, oferując platformę zdolną do kompleksowej analizy danych. Książka, którą trzymasz w ręku, dostarcza szczegółowego przewodnika po integracji informacji za pomocą tego narzędzia. Autor, opierając się na bogatym doświadczeniu, wprowadza czytelnika w tajniki integracji i analizy danych z systemów takich jak AdWords, AdSense czy CRM, ilustrując to wieloma praktycznymi przykładami i przydatnymi wskazówkami.
Dzięki tej książce nauczysz się ulepszać integrację danych z różnych źródeł, w tym analizy zachowań klientów. Zyskasz wiedzę o skutecznych metodach zbierania jasnych i precyzyjnych informacji oraz poznasz sposoby na efektywne importowanie ich do Google Analytics. Wykorzystasz pełne możliwości tego narzędzia analitycznego, aby uzyskać całościowy obraz zachowań klientów, dostarczając nieskazitelnego zestawu informacji, co pozwoli menedżerom na podejmowanie przemyślanych decyzji biznesowych.
Informacja to klucz do sukcesu, a Google Analytics jest kluczem do efektywnego zarządzania informacjami.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Aby kierować szybszy i przemyślany rozwój firmy, konieczne jest posiadanie rzetelnych danych. Zachowania użytkowników i ich decyzje związane z korzystaniem z zasobów internetowych stanowią niewyczerpalne źródło informacji marketingowych. Przetwarzając te dane i konfrontując je z informacjami z różnych źródeł, zyskuje się wartościowy obraz analityczny. Niestety, wielu specjalistów analizuje jedynie część dostępnych danych na temat użytkowników cyfrowych, nie uwzględniając wszystkich znaczących czynników. Główną przeszkodą jest fragmentaryzacja danych, które są przechowywane w różnych miejscach i formatach. Błędne decyzje są często wynikiem takich rozproszeń.
Google Analytics stanowi skuteczne rozwiązanie tych problemów, oferując platformę zdolną do kompleksowej analizy danych. Książka, którą trzymasz w ręku, dostarcza szczegółowego przewodnika po integracji informacji za pomocą tego narzędzia. Autor, opierając się na bogatym doświadczeniu, wprowadza czytelnika w tajniki integracji i analizy danych z systemów takich jak AdWords, AdSense czy CRM, ilustrując to wieloma praktycznymi przykładami i przydatnymi wskazówkami.
Dzięki tej książce nauczysz się ulepszać integrację danych z różnych źródeł, w tym analizy zachowań klientów. Zyskasz wiedzę o skutecznych metodach zbierania jasnych i precyzyjnych informacji oraz poznasz sposoby na efektywne importowanie ich do Google Analytics. Wykorzystasz pełne możliwości tego narzędzia analitycznego, aby uzyskać całościowy obraz zachowań klientów, dostarczając nieskazitelnego zestawu informacji, co pozwoli menedżerom na podejmowanie przemyślanych decyzji biznesowych.
Informacja to klucz do sukcesu, a Google Analytics jest kluczem do efektywnego zarządzania informacjami.
