Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
GODZINA DZIENNIE Z WEB ANALYTICS STWÓRZ DOBRĄ STRATEGIĘ E-MARKETINGOWĄ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zastanawialiście się nad tym, ile osób odwiedza Waszą stronę internetową lub blog każdego dnia? A może interesuje Was, jak długo użytkownicy zatrzymują się w Waszym sklepie online i która z jego stron cieszy się największym zainteresowaniem? Jeśli potraficie odpowiedzieć na te pytania, to pewnie już korzystacie z narzędzi do analizy ruchu na stronie. Jednak jeżeli dane te wciąż są dla Was zagadką, książka Avinasha Kaushika, eksperta z Google, może okazać się nieocenioną pomocą w zrozumieniu tych zagadnień.
W swoim przewodniku Kaushik wyjaśnia, jak zbudować skuteczną strategię analizy danych internetowych krok po kroku. Dzięki tej lekturze dowiecie się, że zaledwie godzina poświęcona codziennie na Web Analytics może znacznie zwiększyć widoczność Waszej strony oraz jej przychody. Nauczycie się zbierać i interpretować dane, a także poznacie różne dostępne analizy jakościowe. Autor omawia również kluczowe elementy efektywnej strategii oraz wskazuje, jak przeprowadzać analizę danych.
Na kartach tej książki odkryjecie rozmaite miary i metody analizy, mające zastosowanie m.in. w kontekście wyszukiwarek, raportowania czy analizy stron w erze Web 2.0. Po zakończeniu lektury będziecie mogli podejmować świadome decyzje na bazie zgromadzonych informacji.
Książka porusza wiele kluczowych aspektów, takich jak historia analizy danych internetowych, analiza zachowań użytkowników oraz sposoby pozyskiwania informacji o konkurencji. Znajdziecie tutaj również najlepsze praktyki w dziedzinie analizy danych, przykładowy wybór odpowiednich narzędzi, pomiar kosztów i zwrotu z inwestycji, a także metody oceny efektywności kampanii PPC i e-mail marketingu. Dzięki tym wskazówkom zrozumiecie, jak zamienić dane w sukces Waszej witryny.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zastanawialiście się nad tym, ile osób odwiedza Waszą stronę internetową lub blog każdego dnia? A może interesuje Was, jak długo użytkownicy zatrzymują się w Waszym sklepie online i która z jego stron cieszy się największym zainteresowaniem? Jeśli potraficie odpowiedzieć na te pytania, to pewnie już korzystacie z narzędzi do analizy ruchu na stronie. Jednak jeżeli dane te wciąż są dla Was zagadką, książka Avinasha Kaushika, eksperta z Google, może okazać się nieocenioną pomocą w zrozumieniu tych zagadnień.
W swoim przewodniku Kaushik wyjaśnia, jak zbudować skuteczną strategię analizy danych internetowych krok po kroku. Dzięki tej lekturze dowiecie się, że zaledwie godzina poświęcona codziennie na Web Analytics może znacznie zwiększyć widoczność Waszej strony oraz jej przychody. Nauczycie się zbierać i interpretować dane, a także poznacie różne dostępne analizy jakościowe. Autor omawia również kluczowe elementy efektywnej strategii oraz wskazuje, jak przeprowadzać analizę danych.
Na kartach tej książki odkryjecie rozmaite miary i metody analizy, mające zastosowanie m.in. w kontekście wyszukiwarek, raportowania czy analizy stron w erze Web 2.0. Po zakończeniu lektury będziecie mogli podejmować świadome decyzje na bazie zgromadzonych informacji.
Książka porusza wiele kluczowych aspektów, takich jak historia analizy danych internetowych, analiza zachowań użytkowników oraz sposoby pozyskiwania informacji o konkurencji. Znajdziecie tutaj również najlepsze praktyki w dziedzinie analizy danych, przykładowy wybór odpowiednich narzędzi, pomiar kosztów i zwrotu z inwestycji, a także metody oceny efektywności kampanii PPC i e-mail marketingu. Dzięki tym wskazówkom zrozumiecie, jak zamienić dane w sukces Waszej witryny.
