Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Geografia. Karty pracy 2. Liceum i technikum Zakres podstawowy
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręczniki licealne dla klas 1-4 zostały opracowane zgodnie z reformą edukacyjną, która weszła w życie w 2017 roku. Nowy zestaw podręczników dostosowuje program nauczania do zaktualizowanych wymogów, skupiając się na wszechstronnym rozwoju uczniów. Każdy tom zawiera materiały edukacyjne, które pomagają zrozumieć zarówno teoretyczne, jak i praktyczne aspekty przedmiotów, dzięki czemu uczniowie mogą w sposób efektywny poszerzać swoją wiedzę. Teksty i ćwiczenia są przygotowane z myślą o stymulowaniu krytycznego myślenia oraz promowaniu samodzielności w nauce. Podręczniki zachowują równowagę między tradycyjnym podejściem a nowoczesnymi metodami nauczania, umożliwiając nauczycielom elastyczność w dostosowywaniu materiału do indywidualnych potrzeb uczniów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręczniki licealne dla klas 1-4 zostały opracowane zgodnie z reformą edukacyjną, która weszła w życie w 2017 roku. Nowy zestaw podręczników dostosowuje program nauczania do zaktualizowanych wymogów, skupiając się na wszechstronnym rozwoju uczniów. Każdy tom zawiera materiały edukacyjne, które pomagają zrozumieć zarówno teoretyczne, jak i praktyczne aspekty przedmiotów, dzięki czemu uczniowie mogą w sposób efektywny poszerzać swoją wiedzę. Teksty i ćwiczenia są przygotowane z myślą o stymulowaniu krytycznego myślenia oraz promowaniu samodzielności w nauce. Podręczniki zachowują równowagę między tradycyjnym podejściem a nowoczesnymi metodami nauczania, umożliwiając nauczycielom elastyczność w dostosowywaniu materiału do indywidualnych potrzeb uczniów.
