Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Czarna Lista Firm. Intrygi Światowych Koncernów
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
„Czarna lista firm” autorstwa Klausa Wernera i Hansa Weissa, książka która wywołała falę kontrowersji globalnie, jest teraz dostępna także w Polsce. Ten ważny i alarmujący tytuł ujawnia, jak niektóre z najbardziej znanych marek na świecie, takie jak Bayer, Mercedes-Benz, McDonalds, Benetton, Kraft, Shell, Adidas czy Nike, mogą być powiązane z praktykami współczesnego niewolnictwa. Czy wiesz, że co trzeci kawałek czekolady wiąże się z pracą przymusową? Werner i Weiss zgłębiają mroczne zakamarki działalności korporacyjnej, pokazując czytelnikom, jak popularne firmy mogą wspierać nieetyczne praktyki, takie jak praca dzieci, reżimy militarne, konflikty zbrojne oraz szantażowanie rządów w biedniejszych krajach. W książce omawiane są także nielegalne eksperymenty medyczne i dewastacja środowiska naturalnego. Dla wielu czytelników, świadomość tego, co stoi za codziennymi produktami, jakimi są ubrania czy żywność, może być szokująca. Krytykowane przez „Spiegel”, dzieło to precyzyjnie uderza w newralgiczny punkt korporacji: ich wizerunek. Surowy opis tego, jak „dobra i usługi publiczne są poświęcane na rzecz rynku”, sprawia, że czytelnik zaczyna zastanawiać się nad etycznym wymiarem własnych wyborów konsumenckich. To lektura, która nie pozwala przejść obojętnie i zaprasza do refleksji nad naszym miejscem w globalnym łańcuchu dostaw.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
„Czarna lista firm” autorstwa Klausa Wernera i Hansa Weissa, książka która wywołała falę kontrowersji globalnie, jest teraz dostępna także w Polsce. Ten ważny i alarmujący tytuł ujawnia, jak niektóre z najbardziej znanych marek na świecie, takie jak Bayer, Mercedes-Benz, McDonalds, Benetton, Kraft, Shell, Adidas czy Nike, mogą być powiązane z praktykami współczesnego niewolnictwa. Czy wiesz, że co trzeci kawałek czekolady wiąże się z pracą przymusową? Werner i Weiss zgłębiają mroczne zakamarki działalności korporacyjnej, pokazując czytelnikom, jak popularne firmy mogą wspierać nieetyczne praktyki, takie jak praca dzieci, reżimy militarne, konflikty zbrojne oraz szantażowanie rządów w biedniejszych krajach. W książce omawiane są także nielegalne eksperymenty medyczne i dewastacja środowiska naturalnego. Dla wielu czytelników, świadomość tego, co stoi za codziennymi produktami, jakimi są ubrania czy żywność, może być szokująca. Krytykowane przez „Spiegel”, dzieło to precyzyjnie uderza w newralgiczny punkt korporacji: ich wizerunek. Surowy opis tego, jak „dobra i usługi publiczne są poświęcane na rzecz rynku”, sprawia, że czytelnik zaczyna zastanawiać się nad etycznym wymiarem własnych wyborów konsumenckich. To lektura, która nie pozwala przejść obojętnie i zaprasza do refleksji nad naszym miejscem w globalnym łańcuchu dostaw.
