Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Ćwiczenia zwinnościowo-akrobatyczne, dwójkowe i piramidy
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W opisie tej książki dokładnie przedstawiono metodologię nauczania akrobatyki, analizując każdy etap procesu, od ćwiczeń przygotowawczych po zabezpieczenia i podstawowe błędy. W celu wsparcia nauczycieli zawiera ona aż 456 fotografii, co pomaga lepiej wizualizować omawiane ruchy.
Jest to jedyna publikacja w Polsce, która łączy nauczanie ćwiczeń akrobatycznych z bardziej zaawansowanymi elementami, jak ćwiczenia dwójkowe, piramidy trójkowe i czwórkowe. Dzięki temu oferuje systematyczne podejście do nauki programowanej w tej dziedzinie.
W akademiach wychowania fizycznego gimnastyka stanowi kluczowy element kształcenia, jednak wprowadzenie jej do programu nauczania napotyka liczne trudności. Większość studentów zaczyna przygodę z gimnastyką dopiero na studiach, co w połączeniu z obawami i innymi czynnikami, może skomplikować proces nauki. W Polsce brakuje opracowań prezentujących metodyczne podejście do nauczania, co zwiększa wyzwania. Autorzy uznali, że niezbędne jest przygotowanie publikacji, która dostarczałaby klarownych wskazówek dotyczących eliminacji podstawowych błędów.
Publikacja ta jest nieoceniona dla osób uczących się gimnastyki i akrobatyki samodzielnie, bez dostępu do dużych ośrodków akademickich. Uwzględniając formalne wymagania dydaktyczne książki, autorzy mają także nadzieję, że gimnastyka stanie się fundamentem szkolnego wychowania fizycznego.
Książka jest dedykowana studentom wychowania fizycznego, zarówno stacjonarnym, jak i zaocznym, a także przyszłym nauczycielom i instruktorom gimnastyki. Może być również źródłem wiedzy dla amatorów rekreacyjnych form ruchu. Wiele z przedstawionych tu ćwiczeń jest możliwych do realizacji w szkołach na różnych etapach edukacji, co podkreśla ich uniwersalność.
Nowatorskim elementem tej publikacji jest jej kompleksowe ujęcie nauczania ćwiczeń dwójkowych i piramid, co stanowi istotny krok naprzód w polskiej literaturze na ten temat. Dotychczasowe opracowania często ograniczały się do szkiców końcowego efektu ćwiczeń, więc obecne podejście oferuje znacznie głębsze i bardziej wartościowe spojrzenie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W opisie tej książki dokładnie przedstawiono metodologię nauczania akrobatyki, analizując każdy etap procesu, od ćwiczeń przygotowawczych po zabezpieczenia i podstawowe błędy. W celu wsparcia nauczycieli zawiera ona aż 456 fotografii, co pomaga lepiej wizualizować omawiane ruchy.
Jest to jedyna publikacja w Polsce, która łączy nauczanie ćwiczeń akrobatycznych z bardziej zaawansowanymi elementami, jak ćwiczenia dwójkowe, piramidy trójkowe i czwórkowe. Dzięki temu oferuje systematyczne podejście do nauki programowanej w tej dziedzinie.
W akademiach wychowania fizycznego gimnastyka stanowi kluczowy element kształcenia, jednak wprowadzenie jej do programu nauczania napotyka liczne trudności. Większość studentów zaczyna przygodę z gimnastyką dopiero na studiach, co w połączeniu z obawami i innymi czynnikami, może skomplikować proces nauki. W Polsce brakuje opracowań prezentujących metodyczne podejście do nauczania, co zwiększa wyzwania. Autorzy uznali, że niezbędne jest przygotowanie publikacji, która dostarczałaby klarownych wskazówek dotyczących eliminacji podstawowych błędów.
Publikacja ta jest nieoceniona dla osób uczących się gimnastyki i akrobatyki samodzielnie, bez dostępu do dużych ośrodków akademickich. Uwzględniając formalne wymagania dydaktyczne książki, autorzy mają także nadzieję, że gimnastyka stanie się fundamentem szkolnego wychowania fizycznego.
Książka jest dedykowana studentom wychowania fizycznego, zarówno stacjonarnym, jak i zaocznym, a także przyszłym nauczycielom i instruktorom gimnastyki. Może być również źródłem wiedzy dla amatorów rekreacyjnych form ruchu. Wiele z przedstawionych tu ćwiczeń jest możliwych do realizacji w szkołach na różnych etapach edukacji, co podkreśla ich uniwersalność.
Nowatorskim elementem tej publikacji jest jej kompleksowe ujęcie nauczania ćwiczeń dwójkowych i piramid, co stanowi istotny krok naprzód w polskiej literaturze na ten temat. Dotychczasowe opracowania często ograniczały się do szkiców końcowego efektu ćwiczeń, więc obecne podejście oferuje znacznie głębsze i bardziej wartościowe spojrzenie.
