Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Conrad Drzewiecki. Reformator polskiego baletu
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka opisuje niezwykłą osobowość Conrada Drzewieckiego, wybitnego tancerza i choreografa, który zrewolucjonizował polski balet. W Poznaniu założył autorski zespół, znany jako Polski Teatr Tańca. Jego wszechstronność artystyczna objawiała się w tworzeniu choreografii do oper, aranżowaniu ruchu scenicznego w teatrach dramatycznych oraz reżyserowaniu oper, dramatów, a nawet filmów baletowych. Po pięcioletnim pobycie we Francji, powrócił do Poznania w 1963 roku i szybko stał się ikoną nie tylko dla uczniów szkoły baletowej, ale także dla szerokiej publiczności w Polsce. Był postacią szokującą dzięki swoim fryzurom, strojem oraz nowatorskim podejściem do tańca. Jego pierwsza premiera w Operze Poznańskiej zarówno zaskoczyła, jak i zdobyła uznanie ze strony krytyków i widzów, co stało się charakterystycznym elementem jego kariery aż do roku 1985. Wówczas na Łódzkich Spotkaniach Baletowych występ "Ostatnia niedziela" został gwizdany przez publiczność. Conrad Drzewiecki wywoływał zarówno zachwyt, jak i kontrowersje, nie pozostawiając nikogo obojętnym wobec swojej twórczości.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka opisuje niezwykłą osobowość Conrada Drzewieckiego, wybitnego tancerza i choreografa, który zrewolucjonizował polski balet. W Poznaniu założył autorski zespół, znany jako Polski Teatr Tańca. Jego wszechstronność artystyczna objawiała się w tworzeniu choreografii do oper, aranżowaniu ruchu scenicznego w teatrach dramatycznych oraz reżyserowaniu oper, dramatów, a nawet filmów baletowych. Po pięcioletnim pobycie we Francji, powrócił do Poznania w 1963 roku i szybko stał się ikoną nie tylko dla uczniów szkoły baletowej, ale także dla szerokiej publiczności w Polsce. Był postacią szokującą dzięki swoim fryzurom, strojem oraz nowatorskim podejściem do tańca. Jego pierwsza premiera w Operze Poznańskiej zarówno zaskoczyła, jak i zdobyła uznanie ze strony krytyków i widzów, co stało się charakterystycznym elementem jego kariery aż do roku 1985. Wówczas na Łódzkich Spotkaniach Baletowych występ "Ostatnia niedziela" został gwizdany przez publiczność. Conrad Drzewiecki wywoływał zarówno zachwyt, jak i kontrowersje, nie pozostawiając nikogo obojętnym wobec swojej twórczości.
