Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
CEL II TO NIE PRZYPADEK
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Cel II: To nie przypadek" autorstwa Eliyahu M. Goldratta, wydana przez Mintbooks, kontynuuje wątki rozpoczęte w pierwszym tomie. Na 264 stronach tego wydawnictwa, oprawionego w twardą okładkę, autor wykorzystuje prawdziwe historie kilku typowych firm, które osiągnęły zdumiewające wyniki dzięki zastosowaniu teorii ograniczeń. Podobnie jak jej poprzedniczka, książka ta przynosi innowacyjne spojrzenie na różnorodne aspekty zarządzania. Skupia się na dziedzinach takich jak dystrybucja i logistyka, marketing, sprzedaż i strategia, oferując świeże i efektywne podejście do tych kluczowych obszarów. What makes this book stand out is its accessible style that provides practical insights for significantly boosting a company's profits in a short period. Dzięki zrozumiałym i praktycznym wskazówkom zawartym w książce, czytelnik może z łatwością zrozumieć, jak efektywnie wprowadzić zmiany niezbędne do zwiększenia rentowności firmy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Cel II: To nie przypadek" autorstwa Eliyahu M. Goldratta, wydana przez Mintbooks, kontynuuje wątki rozpoczęte w pierwszym tomie. Na 264 stronach tego wydawnictwa, oprawionego w twardą okładkę, autor wykorzystuje prawdziwe historie kilku typowych firm, które osiągnęły zdumiewające wyniki dzięki zastosowaniu teorii ograniczeń. Podobnie jak jej poprzedniczka, książka ta przynosi innowacyjne spojrzenie na różnorodne aspekty zarządzania. Skupia się na dziedzinach takich jak dystrybucja i logistyka, marketing, sprzedaż i strategia, oferując świeże i efektywne podejście do tych kluczowych obszarów. What makes this book stand out is its accessible style that provides practical insights for significantly boosting a company's profits in a short period. Dzięki zrozumiałym i praktycznym wskazówkom zawartym w książce, czytelnik może z łatwością zrozumieć, jak efektywnie wprowadzić zmiany niezbędne do zwiększenia rentowności firmy.
