Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Bursy i internaty szkolne w województwie lubelskim w latach 1918-1998
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta oferuje dogłębne spojrzenie na rozwój i ewolucję burs oraz internatów szkolnych w województwie lubelskim w latach 1918-1998. Jest to temat, który do tej pory nie cieszył się dużym zainteresowaniem wśród badaczy, a w krajowej historiografii pedagogicznej brakuje kompleksowych opracowań naukowych czy popularnonaukowych na ten temat. Dotychczasowe badania zazwyczaj dotykały tej kwestii jedynie marginalnie, w kontekście innych zagadnień, takich jak historia oświaty czy obyczajów, a także w ramach monografii poszczególnych szkół.
Publikacja ta stawia sobie za cel odpowiedzenie na kluczowe pytania dotyczące tego okresu: jak rozwijała się i była dostępna sieć burs i internatów? Jakie były warunki życia i organizacja tych placówek? W jaki sposób wpływały na nie realia społeczne i polityczne tamtych lat? Autor analizuje, w jaki sposób zrozumienie historycznych przemian tych instytucji może pomóc w ocenie ich obecnej sytuacji oraz przyszłych perspektyw, uwzględniając zmieniające się potrzeby społeczne.
Praca jest skierowana do szerokiego grona odbiorców, oferując cenny wkład w historię systemu edukacyjnego i opieki społecznej na Lubelszczyźnie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta oferuje dogłębne spojrzenie na rozwój i ewolucję burs oraz internatów szkolnych w województwie lubelskim w latach 1918-1998. Jest to temat, który do tej pory nie cieszył się dużym zainteresowaniem wśród badaczy, a w krajowej historiografii pedagogicznej brakuje kompleksowych opracowań naukowych czy popularnonaukowych na ten temat. Dotychczasowe badania zazwyczaj dotykały tej kwestii jedynie marginalnie, w kontekście innych zagadnień, takich jak historia oświaty czy obyczajów, a także w ramach monografii poszczególnych szkół.
Publikacja ta stawia sobie za cel odpowiedzenie na kluczowe pytania dotyczące tego okresu: jak rozwijała się i była dostępna sieć burs i internatów? Jakie były warunki życia i organizacja tych placówek? W jaki sposób wpływały na nie realia społeczne i polityczne tamtych lat? Autor analizuje, w jaki sposób zrozumienie historycznych przemian tych instytucji może pomóc w ocenie ich obecnej sytuacji oraz przyszłych perspektyw, uwzględniając zmieniające się potrzeby społeczne.
Praca jest skierowana do szerokiego grona odbiorców, oferując cenny wkład w historię systemu edukacyjnego i opieki społecznej na Lubelszczyźnie.
