Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Bajki Dalekiego Wschodu dla menedżerów
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Henry Mintzberg krytykuje sposób nauczania w programach MBA, zwracając uwagę na ich nadmierne skupienie na umiejętnościach analitycznych, co prowadzi do powierzchownej edukacji menedżerów. Twierdzi, że takie podejście umacnia fałszywe przekonanie, że absolwenci są w pełni gotowi do zarządzania, co w rzeczywistości ma negatywne konsekwencje dla praktyki menedżerskiej, organizacji oraz społeczeństwa jako całości. Mintzberg podkreśla, że programy MBA powinny obejmować nie tylko techniki i metody, ale także kształtowanie wartości etycznych i praktycznych. Obecnie coraz więcej szkół zarządzania wprowadza zmiany w swoich programach, uznając istotność wartości organizacyjnych.
Kluczowym elementem książki są wartości takie jak sprawiedliwość, zaufanie, solidarność i uczciwość, które łączą omawiane w niej zagadnienia. Autor w kreatywny sposób łączy tradycyjne bajki dalekowschodnie, które od wieków kształtują postawy ludzkie, z praktykami zarządzania i badaniami naukowymi. Wskazuje, że skuteczne zarządzanie wymaga nie tylko zawodowych kwalifikacji, ale także działania zakorzenionego w wartościach moralnych. Dzięki jasnym analogiom między ludowymi opowieściami a aspektami funkcjonowania organizacji, na przykład procesami awansowania, innowacyjnością, definiowaniem celów, odpowiedzialnością społeczną (CSR) czy wsparciem i kontrolą pracowników, czytelnik dowiaduje się, jak bajki mogą rozwijać umiejętności menedżerskie. Taka wiedza pozwala liderom na podejmowanie skutecznych i odpowiedzialnych decyzji opartych na wartościach, które pozytywnie wpływają na ludzi, gospodarkę oraz środowisko.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Henry Mintzberg krytykuje sposób nauczania w programach MBA, zwracając uwagę na ich nadmierne skupienie na umiejętnościach analitycznych, co prowadzi do powierzchownej edukacji menedżerów. Twierdzi, że takie podejście umacnia fałszywe przekonanie, że absolwenci są w pełni gotowi do zarządzania, co w rzeczywistości ma negatywne konsekwencje dla praktyki menedżerskiej, organizacji oraz społeczeństwa jako całości. Mintzberg podkreśla, że programy MBA powinny obejmować nie tylko techniki i metody, ale także kształtowanie wartości etycznych i praktycznych. Obecnie coraz więcej szkół zarządzania wprowadza zmiany w swoich programach, uznając istotność wartości organizacyjnych.
Kluczowym elementem książki są wartości takie jak sprawiedliwość, zaufanie, solidarność i uczciwość, które łączą omawiane w niej zagadnienia. Autor w kreatywny sposób łączy tradycyjne bajki dalekowschodnie, które od wieków kształtują postawy ludzkie, z praktykami zarządzania i badaniami naukowymi. Wskazuje, że skuteczne zarządzanie wymaga nie tylko zawodowych kwalifikacji, ale także działania zakorzenionego w wartościach moralnych. Dzięki jasnym analogiom między ludowymi opowieściami a aspektami funkcjonowania organizacji, na przykład procesami awansowania, innowacyjnością, definiowaniem celów, odpowiedzialnością społeczną (CSR) czy wsparciem i kontrolą pracowników, czytelnik dowiaduje się, jak bajki mogą rozwijać umiejętności menedżerskie. Taka wiedza pozwala liderom na podejmowanie skutecznych i odpowiedzialnych decyzji opartych na wartościach, które pozytywnie wpływają na ludzi, gospodarkę oraz środowisko.
