Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Azjatycki soft power a prawo własności intelektualnej
Autorzy:
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Soft power jest jednym z narzędzi wykorzystywanych do osiągnięcia wiodącej pozycji przez państwa azjatyckie. Jest to międzynarodowa wymiana kulturalna, współpraca i dyplomacja kulturalna, pomoc gospodarcza i technologiczna, wszystko to co buduje pozytywny wizerunek kraju i zainteresowanie obcokrajowców. Soft power polega na zdolności przyciągania i przekonywania do swoich racji, podczas gdy twarda siła opiera się na zdolności do wywierania nacisku. Wyrasta ona zatem z potęgi militarnej lub gospodarczej kraju, podczas gdy miękka siła wynika z atrakcyjności kultury, ideałów politycznych i polityki danego kraju. Bogato ilustrowana książka skupia się co do zasady na własności intelektualnej, która stała się narzędziem soft power i którą państwa azjatyckie wykorzystują w sposób mistrzowski, podbijając świat. W publikacji w niezwykle interesujący sposób przedstawiono przykłady soft power: kpop i kdrama hongkońskie filmy akcji japońską mangę, anime i cosplay tajwańskie półprzewodniki. Książka jest przeznaczona nie tylko dla osób zainteresowanych własnością intelektualną, lecz także dla tych zafascynowanych Azją. Zaciekawi również czytelników zajmujących się stosunkami międzynarodowymi w aspekcie kulturowym, a także studentów prawa, stosunków międzynarodowych, kulturoznawstwa i dziennikarstwa.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Soft power jest jednym z narzędzi wykorzystywanych do osiągnięcia wiodącej pozycji przez państwa azjatyckie. Jest to międzynarodowa wymiana kulturalna, współpraca i dyplomacja kulturalna, pomoc gospodarcza i technologiczna, wszystko to co buduje pozytywny wizerunek kraju i zainteresowanie obcokrajowców. Soft power polega na zdolności przyciągania i przekonywania do swoich racji, podczas gdy twarda siła opiera się na zdolności do wywierania nacisku. Wyrasta ona zatem z potęgi militarnej lub gospodarczej kraju, podczas gdy miękka siła wynika z atrakcyjności kultury, ideałów politycznych i polityki danego kraju. Bogato ilustrowana książka skupia się co do zasady na własności intelektualnej, która stała się narzędziem soft power i którą państwa azjatyckie wykorzystują w sposób mistrzowski, podbijając świat. W publikacji w niezwykle interesujący sposób przedstawiono przykłady soft power: kpop i kdrama hongkońskie filmy akcji japońską mangę, anime i cosplay tajwańskie półprzewodniki. Książka jest przeznaczona nie tylko dla osób zainteresowanych własnością intelektualną, lecz także dla tych zafascynowanych Azją. Zaciekawi również czytelników zajmujących się stosunkami międzynarodowymi w aspekcie kulturowym, a także studentów prawa, stosunków międzynarodowych, kulturoznawstwa i dziennikarstwa.
Szczegóły
Opinie
Inne książki tego autora
Książki z tej samej kategorii
Dostawa i płatność
Szczegóły
Cena: 84.35 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 340
Rok wydania: 2024
Rozmiar: 170 x 240 mm
ID: 9788383583198
Autorzy: Katarzyna Grzybczyk
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Inne książki: Katarzyna Grzybczyk
12.51 zł
jak nowa
-
12.51 zł
jak nowa
-
15.21 zł
dobry
Taniej o 26.49 zł 39.00 zł
33.70 zł
jak nowa
-
33.70 zł
jak nowa
Taniej o 35.30 zł 69.00 zł
84.35 zł
nowa
-
84.35 zł
nowa
75.60 zł
nowa
-
22.24 zł
jak nowa
-
75.60 zł
nowa
75.60 zł
nowa
-
31.85 zł
jak nowa
-
75.60 zł
nowa
Inne książki: Pozostałe książki
103.00 zł
jak nowa
-
103.00 zł
jak nowa
Taniej o 337.01 zł 440.01 zł
97.00 zł
jak nowa
-
97.00 zł
jak nowa
Taniej o 192.00 zł 289.00 zł
21.99 zł
jak nowa
-
21.99 zł
jak nowa
-
16.81 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 37.01 zł 59.00 zł
4.34 zł
jak nowa
-
4.34 zł
jak nowa
Taniej o 6.28 zł 10.62 zł
33.34 zł
dobry
-
33.34 zł
dobry
Taniej o 65.66 zł 99.00 zł
8.78 zł
jak nowa
-
8.78 zł
jak nowa
Taniej o 16.12 zł 24.90 zł
28.37 zł
nowa
-
28.37 zł
nowa
Taniej o 6.63 zł 35.00 zł
Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!
W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.
Dowiedz się więcejWartość nagród w tym miesiącu
850 zł
Dodaj swoją opinię
Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.
Czy chcesz zostawić tylko ocenę?
Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.
Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.
Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.
Sposoby dostawy
Płatne z góry
InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
ORLEN Paczka
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier InPost
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier DPD
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
DPD Pickup Punkt Odbioru
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Pocztex Kurier
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS - kraje UE
69.00 zł
Odbiór osobisty (Dębica)
3.00 zł
Płatne przy odbiorze
Kurier GLS pobranie
23.99 zł
Sposoby płatności
Płatność z góry
Przedpłata
Zwykły przelew