Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
ABC mówienia, czytania i pisania. Program nauczania
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Seria książek "ABC mówienia, czytania i pisania" została stworzona z myślą o dzieciach, które borykają się z wadami słuchu. Te materiały edukacyjne mają na celu rozwijanie świadomości językowej, nauczanie umiejętności czytania z ruchu warg, doskonalenie zdolności fonemowych, utrwalanie liter oraz kształtowanie umiejętności czytania ze zrozumieniem i manualnych. Są one nieocenioną pomocą dla nauczycieli i rodziców pracujących z dziećmi, które mają trudności w nauce efektywnego czytania, samodzielnego tworzenia zdań lub w opanowaniu mowy dźwiękowej, która jest kluczowa w codziennej komunikacji.
Program edukacyjny "ABC mówienia, czytania i pisania" został opracowany dzięki wieloletnim doświadczeniom w pracy z dziećmi z wadami słuchu. Czerpano z metodologii wykorzystywanej przez logopedów i surdopedagogów oraz z istniejących badań i literatury dotyczącej problematyki osób z wadami słuchu. Podstawą programu była nowa podstawa programowa dla I cyklu edukacyjnego z roku 2014 (Dz.U. z 2014 r. poz. 803).
Głównym założeniem programu jest troska o dzieci niesłyszące i przekonanie, że mimo trudności, dzięki systematycznej pracy, mogą one osiągnąć sukces zarówno edukacyjny, jak i osobisty. W skład serii "ABC mówienia, czytania i pisania" wchodzą między innymi:
- "Umiem mówić i czytać. Podręcznik do nauki czytania dla dzieci z wadą słuchu oraz problemami w nauce mówienia, czytania i pisania" autorstwa Justyny Łomży i Irminy Knapik;
- "Umiem mówić, czytać i pisać. Zeszyt do rewalidacji dla dzieci z wadą słuchu oraz problemami w nauce mówienia, czytania i pisania. Część I" przez te same autorki;
- "Umiem mówić, czytać i pisać. Zeszyt do rewalidacji dla dzieci z wadą słuchu oraz problemami w nauce mówienia, czytania i pisania. Część II" również autorstwa Justyny Łomży i Irminy Knapik.
Te książki wskazują, jak wspierać dzieci w ich edukacyjnej i życiowej podróży, stawiając na rozwój i integrację w społeczeństwie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Seria książek "ABC mówienia, czytania i pisania" została stworzona z myślą o dzieciach, które borykają się z wadami słuchu. Te materiały edukacyjne mają na celu rozwijanie świadomości językowej, nauczanie umiejętności czytania z ruchu warg, doskonalenie zdolności fonemowych, utrwalanie liter oraz kształtowanie umiejętności czytania ze zrozumieniem i manualnych. Są one nieocenioną pomocą dla nauczycieli i rodziców pracujących z dziećmi, które mają trudności w nauce efektywnego czytania, samodzielnego tworzenia zdań lub w opanowaniu mowy dźwiękowej, która jest kluczowa w codziennej komunikacji.
Program edukacyjny "ABC mówienia, czytania i pisania" został opracowany dzięki wieloletnim doświadczeniom w pracy z dziećmi z wadami słuchu. Czerpano z metodologii wykorzystywanej przez logopedów i surdopedagogów oraz z istniejących badań i literatury dotyczącej problematyki osób z wadami słuchu. Podstawą programu była nowa podstawa programowa dla I cyklu edukacyjnego z roku 2014 (Dz.U. z 2014 r. poz. 803).
Głównym założeniem programu jest troska o dzieci niesłyszące i przekonanie, że mimo trudności, dzięki systematycznej pracy, mogą one osiągnąć sukces zarówno edukacyjny, jak i osobisty. W skład serii "ABC mówienia, czytania i pisania" wchodzą między innymi:
- "Umiem mówić i czytać. Podręcznik do nauki czytania dla dzieci z wadą słuchu oraz problemami w nauce mówienia, czytania i pisania" autorstwa Justyny Łomży i Irminy Knapik;
- "Umiem mówić, czytać i pisać. Zeszyt do rewalidacji dla dzieci z wadą słuchu oraz problemami w nauce mówienia, czytania i pisania. Część I" przez te same autorki;
- "Umiem mówić, czytać i pisać. Zeszyt do rewalidacji dla dzieci z wadą słuchu oraz problemami w nauce mówienia, czytania i pisania. Część II" również autorstwa Justyny Łomży i Irminy Knapik.
Te książki wskazują, jak wspierać dzieci w ich edukacyjnej i życiowej podróży, stawiając na rozwój i integrację w społeczeństwie.
