Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
1794
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Niklas Natt och Dag powraca z kontynuacją swojego powieściowego debiutu "1793", który zdobył uznanie czytelników i krytyków na całym świecie. Dzięki swojemu mistrzowskiemu opanowaniu języka, autor niemalże eksploduje radością tworzenia, co zostało dostrzeżone przez Aftonbladet Sndag. Natt och Dag zdobywa serca czytelników przez swoją umiejętność snucia opowieści, na co zwraca uwagę Nerikes Allehanda, a Sdermanlands Nyheter przyznaje, że trudno oderwać się od lektury, tak niesamowicie piękna jest miejscami.
Podobnie jak w pierwszej części trylogii, autor wykazuje się niezwykłą zręcznością w konstruowaniu intrygi oraz talentem językowym, co szczególnie uwidacznia się w pierwszorzędnym doborze wyrażeń charakterystycznych dla epoki, jak zauważa Gteborgs Posten. Z kolei Dagens Nyheter docenia wiedzę i dbałość o detale, które pozwalają przechadzać się uliczkami i przedmieściami ówczesnego Sztokholmu. Malin Persson Giolito podkreśla, że książka jest wyjątkowo dobra, a nawet zuchwale zachwycająca.
Precyzyjne przygotowanie faktograficzne i umiejscowienie akcji w oszałamiająco realistycznym "Sztokholm noir" spowodowało, że doświadczenie tej lektury pozostanie w pamięci na długo, jak zauważa historyk Dick Harrison. Akcja powieści toczy się pod koniec XVIII wieku, kiedy wprowadzony przez regencyjny rząd Reuterholma zakaz noszenia kolorowych ubrań zmusza większość mieszkańców do przyobleknięcia się w szarości tzw. Epoki Żelaza.
W szpitalu psychiatrycznym w Danviken młody arystokrata zmaga się z cierpieniem z powodu popełnionej zbrodni, o którą został oskarżony. Jednocześnie na wsi kobieta opłakuje tragiczną śmierć córki Linnei, która została zamordowana w swoją noc poślubną. Gdy nikt nie jest skłonny podjąć się śledztwa, kobieta zwraca się o pomoc do Cardella, jednorękiego strażnika miejskiego, którego już nic nie trzyma.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Niklas Natt och Dag powraca z kontynuacją swojego powieściowego debiutu "1793", który zdobył uznanie czytelników i krytyków na całym świecie. Dzięki swojemu mistrzowskiemu opanowaniu języka, autor niemalże eksploduje radością tworzenia, co zostało dostrzeżone przez Aftonbladet Sndag. Natt och Dag zdobywa serca czytelników przez swoją umiejętność snucia opowieści, na co zwraca uwagę Nerikes Allehanda, a Sdermanlands Nyheter przyznaje, że trudno oderwać się od lektury, tak niesamowicie piękna jest miejscami.
Podobnie jak w pierwszej części trylogii, autor wykazuje się niezwykłą zręcznością w konstruowaniu intrygi oraz talentem językowym, co szczególnie uwidacznia się w pierwszorzędnym doborze wyrażeń charakterystycznych dla epoki, jak zauważa Gteborgs Posten. Z kolei Dagens Nyheter docenia wiedzę i dbałość o detale, które pozwalają przechadzać się uliczkami i przedmieściami ówczesnego Sztokholmu. Malin Persson Giolito podkreśla, że książka jest wyjątkowo dobra, a nawet zuchwale zachwycająca.
Precyzyjne przygotowanie faktograficzne i umiejscowienie akcji w oszałamiająco realistycznym "Sztokholm noir" spowodowało, że doświadczenie tej lektury pozostanie w pamięci na długo, jak zauważa historyk Dick Harrison. Akcja powieści toczy się pod koniec XVIII wieku, kiedy wprowadzony przez regencyjny rząd Reuterholma zakaz noszenia kolorowych ubrań zmusza większość mieszkańców do przyobleknięcia się w szarości tzw. Epoki Żelaza.
W szpitalu psychiatrycznym w Danviken młody arystokrata zmaga się z cierpieniem z powodu popełnionej zbrodni, o którą został oskarżony. Jednocześnie na wsi kobieta opłakuje tragiczną śmierć córki Linnei, która została zamordowana w swoją noc poślubną. Gdy nikt nie jest skłonny podjąć się śledztwa, kobieta zwraca się o pomoc do Cardella, jednorękiego strażnika miejskiego, którego już nic nie trzyma.
