Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Wykonywanie projektów reklam - ćwiczenia
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Wykonywanie projektów reklam - ćwiczenia" przeznaczona jest do kształtowania i podnoszenia
umiejętności wykorzystywanych w projektowaniu graficznym i adresowana jest przede wszystkim do osób
korzystających z podręcznika Wykonywanie projektów reklam.
W książce zawarte są różnorodne zadania, zarówno pod względem formy, jak i stopnia trudności, umożliwiające
kształtowanie u uczniów umiejętności, zapisanych w podstawach programowych dla następujących zawodów:
? fotograf;
? technik reklamy;
? technik informatyk;
? technik programista;
? technik fotografii i multimediów;
? technik grafiki i poligrafii cyfrowej.
Książka może być wykorzystywana w szkołach jako materiał ćwiczeniowy. Materiały ćwiczeniowe są to materiały
przeznaczone dla uczniów, służące utrwaleniu przez nich wiadomości i umiejętności. Materiały ćwiczeniowe nie
podlegają procedurze dopuszczania przez Ministra Edukacji i Nauki ani nie są umieszczane w żadnych
urzędowych wykazach. Decyzja o tym, czy i jakie materiały stosować, należy wyłącznie do nauczyciela. Wybrane
materiały ćwiczeniowe powinny być corocznie podawane przez dyrektora szkoły do publicznej wiadomości wraz z
obowiązującym w danym roku szkolnym zestawem podręczników lub materiałów edukacyjnych.
Książka zawiera:
? 217 ćwiczeń
? 127 stron formatu B5
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Wykonywanie projektów reklam - ćwiczenia" przeznaczona jest do kształtowania i podnoszenia
umiejętności wykorzystywanych w projektowaniu graficznym i adresowana jest przede wszystkim do osób
korzystających z podręcznika Wykonywanie projektów reklam.
W książce zawarte są różnorodne zadania, zarówno pod względem formy, jak i stopnia trudności, umożliwiające
kształtowanie u uczniów umiejętności, zapisanych w podstawach programowych dla następujących zawodów:
? fotograf;
? technik reklamy;
? technik informatyk;
? technik programista;
? technik fotografii i multimediów;
? technik grafiki i poligrafii cyfrowej.
Książka może być wykorzystywana w szkołach jako materiał ćwiczeniowy. Materiały ćwiczeniowe są to materiały
przeznaczone dla uczniów, służące utrwaleniu przez nich wiadomości i umiejętności. Materiały ćwiczeniowe nie
podlegają procedurze dopuszczania przez Ministra Edukacji i Nauki ani nie są umieszczane w żadnych
urzędowych wykazach. Decyzja o tym, czy i jakie materiały stosować, należy wyłącznie do nauczyciela. Wybrane
materiały ćwiczeniowe powinny być corocznie podawane przez dyrektora szkoły do publicznej wiadomości wraz z
obowiązującym w danym roku szkolnym zestawem podręczników lub materiałów edukacyjnych.
Książka zawiera:
? 217 ćwiczeń
? 127 stron formatu B5