Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Uczę się rozumieć innych historyjki mentalistyczne dla dzieci ze spektrum autyzmu
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Na przestrzeni lat strategie edukacyjne dla dzieci z zaburzeniami rozwojowymi, w tym z autyzmem, ulegają ciągłemu rozwojowi, jednakże niewiele z nich osiągnęło znaczącą skuteczność. Wśród nielicznych wyjątków wyróżniają się te, które wykorzystują historyjki obrazkowe jako narzędzie dydaktyczne. Tego rodzaju materiały mogą być bardzo pomocne w nauczaniu dzieci z autyzmem, zwłaszcza gdy koncentrują się na relacjach międzyludzkich, sytuacjach spotykanych w naturalnym środowisku. Czwarta część serii "Uczę się rozumieć innych" oferuje zbiór ilustracji bazujących na narracjach mentalistycznych. Dzieci, próbując je poprawnie ułożyć, korzystają z umiejętności mentalizacji, czyli zdolności do zrozumienia stanów umysłowych postaci. Wierzymy, że te historyjki będą wsparciem w rozwijaniu zdolności do interpretacji relacji międzyludzkich, rozumienia ich motywacji oraz intencji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Na przestrzeni lat strategie edukacyjne dla dzieci z zaburzeniami rozwojowymi, w tym z autyzmem, ulegają ciągłemu rozwojowi, jednakże niewiele z nich osiągnęło znaczącą skuteczność. Wśród nielicznych wyjątków wyróżniają się te, które wykorzystują historyjki obrazkowe jako narzędzie dydaktyczne. Tego rodzaju materiały mogą być bardzo pomocne w nauczaniu dzieci z autyzmem, zwłaszcza gdy koncentrują się na relacjach międzyludzkich, sytuacjach spotykanych w naturalnym środowisku. Czwarta część serii "Uczę się rozumieć innych" oferuje zbiór ilustracji bazujących na narracjach mentalistycznych. Dzieci, próbując je poprawnie ułożyć, korzystają z umiejętności mentalizacji, czyli zdolności do zrozumienia stanów umysłowych postaci. Wierzymy, że te historyjki będą wsparciem w rozwijaniu zdolności do interpretacji relacji międzyludzkich, rozumienia ich motywacji oraz intencji.
