Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Teraz Bajty 3D. Informatyka dla szkoły podstawowej. Klasa 7
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka, będąca nowoczesną wersją podręcznika "Teraz bajty. Informatyka dla szkoły podstawowej. Klasa VII" z 2020 roku (nr dopuszczenia 806/4/2020/z1), zawiera istotne aktualizacje dostosowujące ją do współczesnych wymagań edukacyjnych. W nowym wydaniu uwzględniono system operacyjny Windows 11 oraz najnowsze wersje popularnych programów, takich jak Scratch, GIMP, Microsoft Office i LibreOffice, dzięki czemu materiał odzwierciedla obecne standardy technologiczne i edukacyjne.
Wprowadzenie do projektowania 3D za pomocą Tinkercad oraz drukowania trójwymiarowego stanowi jedną z kluczowych nowości tego wydania. Uczniowie mają okazję zająć się tematami, które uczą ich praktycznego podejścia do technologii poprzez tworzenie własnych modeli, jak na przykład podstawka na smartfon.
Nie mniej istotnym jest zastąpienie programowania w języku Logo zajęciami z użyciem języka Python z modułem turtle, co pozwala na zaznajomienie uczniów z programowaniem tekstowym poprzez intuicyjne projekty graficzne, przy jednoczesnym zachowaniu zgodności z podstawą programową, obejmującą między innymi stosowanie funkcji.
Podręcznik ukierunkowany jest na rozwijanie umiejętności analitycznych oraz rozwiązywania problemów, co jest zgodne z celami edukacyjnymi serii "Teraz bajty". Zawarte w nim zagadnienia dotyczące algorytmiki, prezentują sposoby formułowania oraz zapisu prostych algorytmów w środowiskach Baltie i Scratch.
Tematyka związana z edytorami tekstu i arkuszami kalkulacyjnymi została adekwatnie rozdzielona pomiędzy klasy 7 i 8, by stopniować poziom trudności materiału i lepiej przygotować uczniów do dalszego etapu edukacji.
Rozdział dotyczący Internetu zdecydowano się rozwijać stopniowo, co pozwala siódmoklasistom skupić się na efektywnym wyszukiwaniu informacji i komunikacji, a ósmoklasistom na tworzeniu stron internetowych za pomocą HTML i zakładaniu blogów w systemie CMS WordPress.
Metody tworzenia grafiki zostały wzbogacone o techniki projektowania w GIMP i Tinkercad, co umożliwia uczniom eksperymentowanie z grafiką dwuwymiarową i trójwymiarową, kształtując ich kreatywność i umiejętności projektowe.
Na zakończenie, kompatybilność z wymaganiami podstawy programowej zapewniają ćwiczenia z programowania, które uczą uczniów krok po kroku, jak tłumaczyć, testować i poprawiać swoje programy w znanych środowiskach, takich jak Baltie i Scratch, wprowadzając ich tym samym w świat bardziej zaawansowanego programowania tekstowego.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka, będąca nowoczesną wersją podręcznika "Teraz bajty. Informatyka dla szkoły podstawowej. Klasa VII" z 2020 roku (nr dopuszczenia 806/4/2020/z1), zawiera istotne aktualizacje dostosowujące ją do współczesnych wymagań edukacyjnych. W nowym wydaniu uwzględniono system operacyjny Windows 11 oraz najnowsze wersje popularnych programów, takich jak Scratch, GIMP, Microsoft Office i LibreOffice, dzięki czemu materiał odzwierciedla obecne standardy technologiczne i edukacyjne.
Wprowadzenie do projektowania 3D za pomocą Tinkercad oraz drukowania trójwymiarowego stanowi jedną z kluczowych nowości tego wydania. Uczniowie mają okazję zająć się tematami, które uczą ich praktycznego podejścia do technologii poprzez tworzenie własnych modeli, jak na przykład podstawka na smartfon.
Nie mniej istotnym jest zastąpienie programowania w języku Logo zajęciami z użyciem języka Python z modułem turtle, co pozwala na zaznajomienie uczniów z programowaniem tekstowym poprzez intuicyjne projekty graficzne, przy jednoczesnym zachowaniu zgodności z podstawą programową, obejmującą między innymi stosowanie funkcji.
Podręcznik ukierunkowany jest na rozwijanie umiejętności analitycznych oraz rozwiązywania problemów, co jest zgodne z celami edukacyjnymi serii "Teraz bajty". Zawarte w nim zagadnienia dotyczące algorytmiki, prezentują sposoby formułowania oraz zapisu prostych algorytmów w środowiskach Baltie i Scratch.
Tematyka związana z edytorami tekstu i arkuszami kalkulacyjnymi została adekwatnie rozdzielona pomiędzy klasy 7 i 8, by stopniować poziom trudności materiału i lepiej przygotować uczniów do dalszego etapu edukacji.
Rozdział dotyczący Internetu zdecydowano się rozwijać stopniowo, co pozwala siódmoklasistom skupić się na efektywnym wyszukiwaniu informacji i komunikacji, a ósmoklasistom na tworzeniu stron internetowych za pomocą HTML i zakładaniu blogów w systemie CMS WordPress.
Metody tworzenia grafiki zostały wzbogacone o techniki projektowania w GIMP i Tinkercad, co umożliwia uczniom eksperymentowanie z grafiką dwuwymiarową i trójwymiarową, kształtując ich kreatywność i umiejętności projektowe.
Na zakończenie, kompatybilność z wymaganiami podstawy programowej zapewniają ćwiczenia z programowania, które uczą uczniów krok po kroku, jak tłumaczyć, testować i poprawiać swoje programy w znanych środowiskach, takich jak Baltie i Scratch, wprowadzając ich tym samym w świat bardziej zaawansowanego programowania tekstowego.
