Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Styl późny w muzyce, literaturze i kulturze T.4
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Dwa kolejne tomy, trzeci i czwarty, serii "Styl późny w muzyce, literaturze i kulturze" zapisują wiedzę z wykładów wygłoszonych podczas konferencji zorganizowanej w 2014 roku przez Akademię Muzyczną w Katowicach we współpracy z Uniwersytetem Śląskim. Było to już trzecie takie spotkanie w ramach cyklu "styl późny", przyciągające muzykologów, teoretyków muzyki, literaturoznawców, historyków sztuki, kulturoznawców i filozofów, co świadczy o kontynuującym zainteresowaniu zjawiskami "późności" i "schyłkowości", które nadal prowokują do dyskusji i wymykają się jednoznacznym opisom.
Czwarty tom skupia się na artykułach analizujących późny styl w kulturze europejskiej XX wieku. W tekście eksplorowane są między innymi dzieła filmowe twórców takich jak Lang, Lean i Kurosawa, kompozycje muzyczne Blocha, a także utwory Iwaszkiewicza w odniesieniu do invariantnego modelu Tomaszewskiego. Czytelnicy znajdą tu również refleksje nad elementami późnego stylu w pracach Sikorskiego, przejawy schyłkowego modernizmu w twórczości Ptaszyńskiej oraz interpretacje teologii wydarzenia Caputo jako wyraz postsekularnej schyłkowości. Badania te ujawniają również wielowymiarowe przekształcenia, szczególnie ekonomiczne i społeczne, zachodzące w Liverpoolu, a także fascynacje stylem późnym w literaturze, muzyce i sztuce, transformacje języka kompozytorskiego Andrzeja Panufnika i kwestię teodycei w kontekście "Błaznów Barry’ego".
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Dwa kolejne tomy, trzeci i czwarty, serii "Styl późny w muzyce, literaturze i kulturze" zapisują wiedzę z wykładów wygłoszonych podczas konferencji zorganizowanej w 2014 roku przez Akademię Muzyczną w Katowicach we współpracy z Uniwersytetem Śląskim. Było to już trzecie takie spotkanie w ramach cyklu "styl późny", przyciągające muzykologów, teoretyków muzyki, literaturoznawców, historyków sztuki, kulturoznawców i filozofów, co świadczy o kontynuującym zainteresowaniu zjawiskami "późności" i "schyłkowości", które nadal prowokują do dyskusji i wymykają się jednoznacznym opisom.
Czwarty tom skupia się na artykułach analizujących późny styl w kulturze europejskiej XX wieku. W tekście eksplorowane są między innymi dzieła filmowe twórców takich jak Lang, Lean i Kurosawa, kompozycje muzyczne Blocha, a także utwory Iwaszkiewicza w odniesieniu do invariantnego modelu Tomaszewskiego. Czytelnicy znajdą tu również refleksje nad elementami późnego stylu w pracach Sikorskiego, przejawy schyłkowego modernizmu w twórczości Ptaszyńskiej oraz interpretacje teologii wydarzenia Caputo jako wyraz postsekularnej schyłkowości. Badania te ujawniają również wielowymiarowe przekształcenia, szczególnie ekonomiczne i społeczne, zachodzące w Liverpoolu, a także fascynacje stylem późnym w literaturze, muzyce i sztuce, transformacje języka kompozytorskiego Andrzeja Panufnika i kwestię teodycei w kontekście "Błaznów Barry’ego".
