Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Strategie konkurowania międzynarodowych korporacji hotelowych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Oddana w ręce czytelników książka prezentuje się jako nowatorska analiza naukowa, łącząca tematykę konkurencyjności zadań, strategii rynkowych oraz zasobów budujących przewagę międzynarodowych firm sektorze hotelarskim. Porusza ona skomplikowane i złożone zagadnienia organizacyjne i ekonomiczne, wnosząc znaczący wkład w naukowe rozumienie konkurencyjności przedsiębiorstw hotelowych na arenie międzynarodowej.
Publikacja wyróżnia się pogłębionym podejściem badawczym, wykorzystując teorię tworzenia przewagi konkurencyjnej opartej na zasobach i kompetencjach. Łączy ją z elementami teorii kosztów transakcyjnych oraz umiędzynarodowienia przedsiębiorstw. W książce omówiono konkurencyjność pod kątem źródeł i czynników, które wpływają na strategiczne pozycjonowanie oraz identyfikację kluczowych zasobów firm oferujących usługi noclegowe. Dodatkowo, zbadano składniki strategii konkurowania hotelowych korporacji na tle procesu globalizacji i umiędzynarodowienia rynku usług turystycznych.
Na przykładzie Accorhotels ukazano praktyczne strony wdrażania strategii konkurencyjnych, co czyni tę książkę wartościową zarówno w kontekście praktycznego zarządzania, jak i teoretycznych dociekań. Jest niezwykle pomocna dla menedżerów, naukowców, doktorantów i studentów zainteresowanych pogłębieniem wiedzy o dynamice rynku hotelarskiego.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Oddana w ręce czytelników książka prezentuje się jako nowatorska analiza naukowa, łącząca tematykę konkurencyjności zadań, strategii rynkowych oraz zasobów budujących przewagę międzynarodowych firm sektorze hotelarskim. Porusza ona skomplikowane i złożone zagadnienia organizacyjne i ekonomiczne, wnosząc znaczący wkład w naukowe rozumienie konkurencyjności przedsiębiorstw hotelowych na arenie międzynarodowej.
Publikacja wyróżnia się pogłębionym podejściem badawczym, wykorzystując teorię tworzenia przewagi konkurencyjnej opartej na zasobach i kompetencjach. Łączy ją z elementami teorii kosztów transakcyjnych oraz umiędzynarodowienia przedsiębiorstw. W książce omówiono konkurencyjność pod kątem źródeł i czynników, które wpływają na strategiczne pozycjonowanie oraz identyfikację kluczowych zasobów firm oferujących usługi noclegowe. Dodatkowo, zbadano składniki strategii konkurowania hotelowych korporacji na tle procesu globalizacji i umiędzynarodowienia rynku usług turystycznych.
Na przykładzie Accorhotels ukazano praktyczne strony wdrażania strategii konkurencyjnych, co czyni tę książkę wartościową zarówno w kontekście praktycznego zarządzania, jak i teoretycznych dociekań. Jest niezwykle pomocna dla menedżerów, naukowców, doktorantów i studentów zainteresowanych pogłębieniem wiedzy o dynamice rynku hotelarskiego.
