Książka - Strategie konkurowania międzynarodowych korporacji hotelowych

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Strategie konkurowania międzynarodowych korporacji hotelowych

Strategie konkurowania międzynarodowych korporacji hotelowych

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Oddana w ręce czytelników książka prezentuje się jako nowatorska analiza naukowa, łącząca tematykę konkurencyjności zadań, strategii rynkowych oraz zasobów budujących przewagę międzynarodowych firm sektorze hotelarskim. Porusza ona skomplikowane i złożone zagadnienia organizacyjne i ekonomiczne, wnosząc znaczący wkład w naukowe rozumienie konkurencyjności przedsiębiorstw hotelowych na arenie międzynarodowej.

Publikacja wyróżnia się pogłębionym podejściem badawczym, wykorzystując teorię tworzenia przewagi konkurencyjnej opartej na zasobach i kompetencjach. Łączy ją z elementami teorii kosztów transakcyjnych oraz umiędzynarodowienia przedsiębiorstw. W książce omówiono konkurencyjność pod kątem źródeł i czynników, które wpływają na strategiczne pozycjonowanie oraz identyfikację kluczowych zasobów firm oferujących usługi noclegowe. Dodatkowo, zbadano składniki strategii konkurowania hotelowych korporacji na tle procesu globalizacji i umiędzynarodowienia rynku usług turystycznych.

Na przykładzie Accorhotels ukazano praktyczne strony wdrażania strategii konkurencyjnych, co czyni tę książkę wartościową zarówno w kontekście praktycznego zarządzania, jak i teoretycznych dociekań. Jest niezwykle pomocna dla menedżerów, naukowców, doktorantów i studentów zainteresowanych pogłębieniem wiedzy o dynamice rynku hotelarskiego.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Oddana w ręce czytelników książka prezentuje się jako nowatorska analiza naukowa, łącząca tematykę konkurencyjności zadań, strategii rynkowych oraz zasobów budujących przewagę międzynarodowych firm sektorze hotelarskim. Porusza ona skomplikowane i złożone zagadnienia organizacyjne i ekonomiczne, wnosząc znaczący wkład w naukowe rozumienie konkurencyjności przedsiębiorstw hotelowych na arenie międzynarodowej.

Publikacja wyróżnia się pogłębionym podejściem badawczym, wykorzystując teorię tworzenia przewagi konkurencyjnej opartej na zasobach i kompetencjach. Łączy ją z elementami teorii kosztów transakcyjnych oraz umiędzynarodowienia przedsiębiorstw. W książce omówiono konkurencyjność pod kątem źródeł i czynników, które wpływają na strategiczne pozycjonowanie oraz identyfikację kluczowych zasobów firm oferujących usługi noclegowe. Dodatkowo, zbadano składniki strategii konkurowania hotelowych korporacji na tle procesu globalizacji i umiędzynarodowienia rynku usług turystycznych.

Na przykładzie Accorhotels ukazano praktyczne strony wdrażania strategii konkurencyjnych, co czyni tę książkę wartościową zarówno w kontekście praktycznego zarządzania, jak i teoretycznych dociekań. Jest niezwykle pomocna dla menedżerów, naukowców, doktorantów i studentów zainteresowanych pogłębieniem wiedzy o dynamice rynku hotelarskiego.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 63.90 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 388
Rok wydania: 2020
Rozmiar: 165 × 240 mm
ID: 9788320823677

Inne książki: Małgorzata Sztorc

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info