Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Po szkole
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta została napisana w latach 2019-2020 i składa się z kilku kluczowych powodów, które ją inspirują. Pierwszym z tych powodów jest przekonanie, że edukacja w Polsce stoi przed kolejnym przełomowym momentem od 1989 roku. Mimo że reformy oświaty mają istotny wpływ na system szkolnictwa, ich miejsce znajduje się raczej na tle głębszych teorii humanistycznych i społecznych. Pojmuję to w szerszym kontekście, obejmującym transformacje kulturowe XXI wieku. Moim celem jest przedstawienie kluczowych zmian w pedagogice, edukacji i metodach nauczania, które zaszły w ostatnich latach, z naciskiem na ich społeczny i kulturowy wymiar.
Kolejnym ważnym punktem jest zmieniająca się relacja pomiędzy humanistyką, edukacją i mediami cyfrowymi. Na tym polu pojawiają się nowe zjawiska i wyzwania, które są omawiane zarówno w wywiadach, jak i w części zatytułowanej "Humanistyka transferu". Poruszone są tu między innymi kwestie takie jak społeczny status zawodu nauczyciela, kryzysy współczesnej edukacji czy nauczanie zdalne.
Termin "Po szkole" w tytule odnosi się do zmian dotyczących rzeczywistości szkolnej oraz prognoz na przyszłość. Jednym z możliwych kierunków tych zmian może być większa swoboda w instytucjonalnych ramach szkolnych, dotycząca relacji społecznych, administracyjnych, wychowawczych, dydaktycznych i wielu innych aspektów. To wizja szkoły jako przestrzeni nowoczesnej, zdecentralizowanej, sprzyjającej wolnemu przepływowi wiedzy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta została napisana w latach 2019-2020 i składa się z kilku kluczowych powodów, które ją inspirują. Pierwszym z tych powodów jest przekonanie, że edukacja w Polsce stoi przed kolejnym przełomowym momentem od 1989 roku. Mimo że reformy oświaty mają istotny wpływ na system szkolnictwa, ich miejsce znajduje się raczej na tle głębszych teorii humanistycznych i społecznych. Pojmuję to w szerszym kontekście, obejmującym transformacje kulturowe XXI wieku. Moim celem jest przedstawienie kluczowych zmian w pedagogice, edukacji i metodach nauczania, które zaszły w ostatnich latach, z naciskiem na ich społeczny i kulturowy wymiar.
Kolejnym ważnym punktem jest zmieniająca się relacja pomiędzy humanistyką, edukacją i mediami cyfrowymi. Na tym polu pojawiają się nowe zjawiska i wyzwania, które są omawiane zarówno w wywiadach, jak i w części zatytułowanej "Humanistyka transferu". Poruszone są tu między innymi kwestie takie jak społeczny status zawodu nauczyciela, kryzysy współczesnej edukacji czy nauczanie zdalne.
Termin "Po szkole" w tytule odnosi się do zmian dotyczących rzeczywistości szkolnej oraz prognoz na przyszłość. Jednym z możliwych kierunków tych zmian może być większa swoboda w instytucjonalnych ramach szkolnych, dotycząca relacji społecznych, administracyjnych, wychowawczych, dydaktycznych i wielu innych aspektów. To wizja szkoły jako przestrzeni nowoczesnej, zdecentralizowanej, sprzyjającej wolnemu przepływowi wiedzy.
