InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Wartość poznawcza tej monografii to ukazanie odporności psychicznej jako metakonstruktu o złożonej strukturze, różnie konceptualizowanej w literaturze przedmiotu oraz roli kontekstu edukacyjnego w jej kształtowaniu. Podjęta problematyka w książce jest ważna dla teorii i praktyki psychologii rozwojowej, wychowawczej, klinicznej oraz zdrowia, jak również pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Na szczególne podkreślenie zasługuje jej wartość aplikacyjna, wyrażająca się w opracowaniu i empirycznej weryfikacji skuteczności programu wzmacniającego odporność psychiczną dzieci w wieku przedszkolnym, zatytułowanego Dzielne Dzieci.
"Z pewnością będzie inspirować innych badaczy do poszukiwania nowych rozwiązań w działaniach wspomagających psychospołeczny rozwój dziecka. Recenzowana książka będzie pozycją poszukiwaną na rynku wydawniczym, zarówno przez teoretyków jaki praktyków w obszarze psychologii i pedagogiki".
Z recenzji wydawniczej Prof. dr hab. Władysławy Pileckiej
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Wartość poznawcza tej monografii to ukazanie odporności psychicznej jako metakonstruktu o złożonej strukturze, różnie konceptualizowanej w literaturze przedmiotu oraz roli kontekstu edukacyjnego w jej kształtowaniu. Podjęta problematyka w książce jest ważna dla teorii i praktyki psychologii rozwojowej, wychowawczej, klinicznej oraz zdrowia, jak również pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Na szczególne podkreślenie zasługuje jej wartość aplikacyjna, wyrażająca się w opracowaniu i empirycznej weryfikacji skuteczności programu wzmacniającego odporność psychiczną dzieci w wieku przedszkolnym, zatytułowanego Dzielne Dzieci.
"Z pewnością będzie inspirować innych badaczy do poszukiwania nowych rozwiązań w działaniach wspomagających psychospołeczny rozwój dziecka. Recenzowana książka będzie pozycją poszukiwaną na rynku wydawniczym, zarówno przez teoretyków jaki praktyków w obszarze psychologii i pedagogiki".
Z recenzji wydawniczej Prof. dr hab. Władysławy Pileckiej