Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Odgłosy z otoczenia. Książeczka rozwijająca mowę
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Pierwsze słowa, które dzieci zwykle zaczynają wypowiadać, to najczęściej odgłosy, czyli wyrazy dźwiękonaśladowcze. Służą one jako zamienniki dla trudniejszych słów i zdań. To właśnie te dźwięki umożliwiają dzieciom komunikację z innymi, na przykład zamiast "pszczoła" łatwiej im powiedzieć "bzzz", a "chodźmy na spacer" zostaje uproszczone do "pa pa". W miarę jak dzieci rozwijają swoje umiejętności językowe, dzięki naturalnemu przyswajaniu mowy, zaczynają stopniowo zamieniać odgłosy na kompletne wyrazy. Kiedy czytamy razem z dziećmi rymowanki zawarte w książeczce, warto śledzić palcem kolejne słowa. To delikatne wprowadzenie do skomplikowanej umiejętności czytania. Częste powtarzanie tekstu pomoże maluchowi zacząć wypowiadać końcowe słowa na każdej stronie, a ostatecznie zdoła on zarecytować całą rymowankę.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Pierwsze słowa, które dzieci zwykle zaczynają wypowiadać, to najczęściej odgłosy, czyli wyrazy dźwiękonaśladowcze. Służą one jako zamienniki dla trudniejszych słów i zdań. To właśnie te dźwięki umożliwiają dzieciom komunikację z innymi, na przykład zamiast "pszczoła" łatwiej im powiedzieć "bzzz", a "chodźmy na spacer" zostaje uproszczone do "pa pa". W miarę jak dzieci rozwijają swoje umiejętności językowe, dzięki naturalnemu przyswajaniu mowy, zaczynają stopniowo zamieniać odgłosy na kompletne wyrazy. Kiedy czytamy razem z dziećmi rymowanki zawarte w książeczce, warto śledzić palcem kolejne słowa. To delikatne wprowadzenie do skomplikowanej umiejętności czytania. Częste powtarzanie tekstu pomoże maluchowi zacząć wypowiadać końcowe słowa na każdej stronie, a ostatecznie zdoła on zarecytować całą rymowankę.
