Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Od dobrego do wielkiego. Czynniki trwałego rozwoju i zwycięstwa firm
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Czy istnieje swoisty kod DNA, który czyni firmę zdecydowanie lepszą niż jej konkurenci? A co ważniejsze, czy można takim DNA „zainfekować” zwyczajną firmę, zamieniając ją w niezwykły organizm? Jim Collins wraz z zespołem badaczy wydestylował taki kod — wynik długoletnich badań setek przedsiębiorstw. W swojej książce "Od dobrego do wielkiego" Collins analizuje 11 firm, które przeszły spektakularną transformację, przekraczając rynkowe ograniczenia i stając się potęgami. Do grupy tych firm należą m.in. Merck, Intel, Coca-Cola oraz General Electric. Wszystkie te przedsiębiorstwa odnotowały zdumiewające wyniki, ich średnia stopa zwrotu w ciągu 15 lat po ich punkcie zwrotnym była 6,9 razy wyższa niż średnia rynkowa. Collins zwraca także uwagę na firmy, którym brakło zwycięskiego DNA, co zamknęło im drogę do sukcesu.
"Od dobrego do wielkiego" to książka, która przedstawia ponadczasowe zasady umożliwiające transformację firm dobrej jakości w znakomite organizacje, które przez wiele lat mogą osiągać niezwykłe rezultaty. Collins wierzy, że każda firma ma szansę znacząco poprawić swoje osiągnięcia i stać się liderem w swojej branży, jeżeli tylko będzie konsekwentnie wdrażać odkryte przez niego metody. Wyniki pięcioletnich badań Collinsa są często zaskakujące i sprzeczne z powszechnymi przekonaniami. Centralnym wnioskiem jest przekonanie, że niemal każda organizacja może poprawić swoje osiągnięcia i pozycję, jeśli zastosuje odpowiednie pomysły.
Jim Collins, współautor bestsellera "Wizjonerskie organizacje", jest uznanym autorytetem w dziedzinie zarządzania. Wykładał przywództwo na Uniwersytecie Stanforda, gdzie został nagrodzony za wybitne osiągnięcia dydaktyczne. Obecnie skupia się na badaniach w swoim laboratorium w Kolorado, poświęconych przywództwu. Collins to nie tylko teoretyk, ale i praktyk zarządzania, który przyczynił się do powstania wielu innowacyjnych organizacji, takich jak firma budowlana DPR Construction, znana z tworzenia oryginalnych projektów. Jego doradztwo cenią menedżerowie ponad stu znanych korporacji. Inne jego cenione książki to "Jak upadają giganci" oraz "Wielcy z wyboru".
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Czy istnieje swoisty kod DNA, który czyni firmę zdecydowanie lepszą niż jej konkurenci? A co ważniejsze, czy można takim DNA „zainfekować” zwyczajną firmę, zamieniając ją w niezwykły organizm? Jim Collins wraz z zespołem badaczy wydestylował taki kod — wynik długoletnich badań setek przedsiębiorstw. W swojej książce "Od dobrego do wielkiego" Collins analizuje 11 firm, które przeszły spektakularną transformację, przekraczając rynkowe ograniczenia i stając się potęgami. Do grupy tych firm należą m.in. Merck, Intel, Coca-Cola oraz General Electric. Wszystkie te przedsiębiorstwa odnotowały zdumiewające wyniki, ich średnia stopa zwrotu w ciągu 15 lat po ich punkcie zwrotnym była 6,9 razy wyższa niż średnia rynkowa. Collins zwraca także uwagę na firmy, którym brakło zwycięskiego DNA, co zamknęło im drogę do sukcesu.
"Od dobrego do wielkiego" to książka, która przedstawia ponadczasowe zasady umożliwiające transformację firm dobrej jakości w znakomite organizacje, które przez wiele lat mogą osiągać niezwykłe rezultaty. Collins wierzy, że każda firma ma szansę znacząco poprawić swoje osiągnięcia i stać się liderem w swojej branży, jeżeli tylko będzie konsekwentnie wdrażać odkryte przez niego metody. Wyniki pięcioletnich badań Collinsa są często zaskakujące i sprzeczne z powszechnymi przekonaniami. Centralnym wnioskiem jest przekonanie, że niemal każda organizacja może poprawić swoje osiągnięcia i pozycję, jeśli zastosuje odpowiednie pomysły.
Jim Collins, współautor bestsellera "Wizjonerskie organizacje", jest uznanym autorytetem w dziedzinie zarządzania. Wykładał przywództwo na Uniwersytecie Stanforda, gdzie został nagrodzony za wybitne osiągnięcia dydaktyczne. Obecnie skupia się na badaniach w swoim laboratorium w Kolorado, poświęconych przywództwu. Collins to nie tylko teoretyk, ale i praktyk zarządzania, który przyczynił się do powstania wielu innowacyjnych organizacji, takich jak firma budowlana DPR Construction, znana z tworzenia oryginalnych projektów. Jego doradztwo cenią menedżerowie ponad stu znanych korporacji. Inne jego cenione książki to "Jak upadają giganci" oraz "Wielcy z wyboru".
