Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kwalifikacja A.27/AU.30. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Kwalifikacja A.27/AU.30. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej" to cenne narzędzie edukacyjne dla osób aspirujących do zawodu technika organizacji reklamy, pomagające w przygotowaniach do egzaminu zawodowego z zakresu kwalifikacji A.27/AU.30. Publikacja jest skierowana do uczniów techników, uczestników kursów kwalifikacyjnych, ale z powodzeniem mogą z niej korzystać także osoby przygotowujące się samodzielnie.
Zawartość książki obejmuje cztery główne części, rozmieszczone na 248 stronach. Pierwsza część to repetytorium w formie słownika, gdzie zebrano kluczowe terminy i zagadnienia istotne na egzaminie. Druga część oferuje siedem testów po 40 pytań jednokrotnego wyboru, co stanowi dobry sposób na sprawdzenie swojej wiedzy. Trzecia część zawiera dziewięć zadań praktycznych, umożliwiających zaznajomienie się z praktycznym wymiarem pracy w reklamie. W ostatniej, czwartej części, znajdują się cztery arkusze egzaminacyjne, które każdorazowo łączą zadanie praktyczne z testem.
W sumie podręcznik dostarcza 440 pytań zamkniętych oraz 13 zadań praktycznych. Aneksy dołączone na końcu repetytorium dostarczają dodatkowych narzędzi, takich jak wskaźniki pomiaru skuteczności działań promocyjnych, definicje i funkcje reklamy oraz przykłady reklam na środkach komunikacji miejskiej. Odpowiedzi do wszystkich zadań i testów zawartych w publikacji zostały wydane w osobnym tomie, który stanowi doskonałe uzupełnienie do książki i jest nieocenioną pomocą w procesie nauki i powtórek.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Kwalifikacja A.27/AU.30. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej" to cenne narzędzie edukacyjne dla osób aspirujących do zawodu technika organizacji reklamy, pomagające w przygotowaniach do egzaminu zawodowego z zakresu kwalifikacji A.27/AU.30. Publikacja jest skierowana do uczniów techników, uczestników kursów kwalifikacyjnych, ale z powodzeniem mogą z niej korzystać także osoby przygotowujące się samodzielnie.
Zawartość książki obejmuje cztery główne części, rozmieszczone na 248 stronach. Pierwsza część to repetytorium w formie słownika, gdzie zebrano kluczowe terminy i zagadnienia istotne na egzaminie. Druga część oferuje siedem testów po 40 pytań jednokrotnego wyboru, co stanowi dobry sposób na sprawdzenie swojej wiedzy. Trzecia część zawiera dziewięć zadań praktycznych, umożliwiających zaznajomienie się z praktycznym wymiarem pracy w reklamie. W ostatniej, czwartej części, znajdują się cztery arkusze egzaminacyjne, które każdorazowo łączą zadanie praktyczne z testem.
W sumie podręcznik dostarcza 440 pytań zamkniętych oraz 13 zadań praktycznych. Aneksy dołączone na końcu repetytorium dostarczają dodatkowych narzędzi, takich jak wskaźniki pomiaru skuteczności działań promocyjnych, definicje i funkcje reklamy oraz przykłady reklam na środkach komunikacji miejskiej. Odpowiedzi do wszystkich zadań i testów zawartych w publikacji zostały wydane w osobnym tomie, który stanowi doskonałe uzupełnienie do książki i jest nieocenioną pomocą w procesie nauki i powtórek.
