FAQ
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:
PŁATNOŚCI
1. Jak mogę dokonać płatności?
Udostępniamy trzy rodzaje płatności:
Płatność online - za pośrednictwem Tpay. BLIK, karty płatnicze, Google Pay, Apple Pay i inne.
Przelew - za pośrednictwem Tpay. Dedykowany numer konta generowany jest podczas składania zamówienia.
Pobranie - oznacza płatność przy odbiorze, u kuriera.
2. Co oznacza 'za pobraniem'?
Za pobraniem oznacza płatność przy odbiorze, u kuriera. Książki są wysyłane po dokonaniu potwierdzenia prze Klienta.
3. Jakie są koszty przesyłek książek?
Zobacz cennik wysyłek.
4. Ile zapłacę za wysyłkę przy zakupie kilku książek?
Łączny koszt wysyłki zobaczą Państwo w swoim koszyku. Przy zakupie powyżej 190 zł książki wysyłamy bezpłatnie.
5. Czy wysyłają Państwo książki za granicę?
Tak, realizujemy wysyłkę na terenie Unii Europejskiej. Koszt wysyłki za granicę wynosi 69zł.
6. Od czego zależą koszty przesyłki?
Koszty są naliczane według naszego cennika wysyłek.
7. Od jakiej kwoty mogę liczyć na darmową przesyłkę?
Darmową wysyłkę oferujemy Państwu już od zakupu za 190 zł.
8. Kiedy otrzymam przesyłkę?
Przy wpłatach zaksięgowanych w dni robocze do godz. 12:00, 90% zamówień zostaje przygotowana w tym samym dniu. Termin dostarczenia książek jest zależny od wybranej formy dostawy.
Orientacyjne terminy dostawy można zobaczyć w zakładce płatność i wysyłka.
10. Czy książki są bezpiecznie zapakowane?
Tak, dokładamy wszelkich starań, aby książka w trakcie przesyłki nie uległa uszkodzeniu. Do pakowania używamy kopert oraz pudełek kartonowych.
FAKTURY
11. Czy wystawiają Państwo faktury VAT?
Do każdego zamówienia dołączamy fakturę VAT marża. Na fakturze wyszczególnione są wszystkie zakupione pozycje. Koszt przesyłki wliczony jest w kwotę zakupionych książek, nie widnieje on jako osobna pozycja na fakturze. Faktury generowane i wysyłane są automatycznie.
12. Czy mogę zmienić dane na fakturze?
Do momentu wysyłki jak najbardziej, po nadaniu paczki mogą Państwo otrzymać notę korygującą.
13. Czy wysyłają Państwo faktury na inny adres niż adres wysyłki?
Tak, w tej sprawie prosimy o kontakt e-mailowy lub telefoniczny: [email protected], tel.: 699 583 599.
ODBIÓR OSOBISTY
16. Czy mogę odebrać książki osobiście?
Nie. Posiadamy własny automat paczkowy i tam dostarczamy lokalne przesyłki. Zamówienia opłacone do godziny 14:00 dostarczane są tego samego dnia.
Adres automatu paczkowego Skupszop:
Dębica 39-200
ul. Fabryczna 12
Zobacz na mapie
17. Ile mam czasu na odbiór zamówienia?
48 godzin, po tym czasie zamówienie zostanie zwrócone.
REKLAMACJE, ZWROTY
18. Czy mogę dokonać zwrotu?
Zwrot towaru możliwy jest do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
19. Czy mogę zareklamować zakupiony przedmiot?
W celu złożenia reklamacji należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, mailowo “[email protected]” lub telefonicznie +48 699 583 599.
Opinie naszych klientów
Bardzo szybko otrzymałam zamawiany towar. Książki zgodne z opisem, bez śladów użytkowania. Jestem bardzo zadowolona z zakupu :)
joanna_st