FAQ

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:


PŁATNOŚCI
 
1. Jak mogę dokonać płatności?
   
Udostępniamy trzy rodzaje płatności:
 
Przelew - oznacza przedpłatę na konto. Książki są wysyłane po zaksięgowaniu wpłaty na koncie. Numer konta bankowego do wpłat znajduje się tutaj.

Pobranie
- oznacza płatność przy odbiorze, u kuriera. Książki są wysyłane po dokonaniu potwierdzenia przez Klienta.

PayU
- oznacza szybkie i wygodne płatności internetowe bezpieczne zarówno dla kupujących, jak i sprzedających. Z PayU można płacić na wiele sposobów:
             -e-przelewem
             -kartą płatniczą
             -kontem PayU

Wpłata PayU objęta jest programem ochrony kupujących.

2. Co oznacza 'za pobraniem'?

    Za pobraniem oznacza płatność przy odbiorze, u kuriera. Książki są wysyłane po dokonaniu potwierdzenia prze Klienta.

3. Jakie są koszty przesyłek książek?
    Zobacz cennik wysyłek.

4. Ile zapłacę za wysyłkę przy zakupie kilku książek?
    Łączny koszt wysyłki zobaczą Państwo w swoim koszyku. Przy zakupie powyżej 190 zł książki wysyłamy bezpłatnie.

5. Czy wysyłają Państwo książki za granicę?
    Tak, wysyłamy na całą Europę oprócz Szwajcarii. Koszt wysyłki zagranicznej ustalany jest indywidualnie. W przypadku takiego zamówienia prosimy o kontakt e-mailowy lub telefoniczny: [email protected] tel.: 792 670 709.

6. Od czego zależą koszty przesyłki?
    Koszty są naliczane według naszego cennika wysyłek. W przypadku przesyłek kurierskich koszty są stałe dla paczek do 30 książek.

7. Od jakiej kwoty mogę liczyć na darmową przesyłkę?
    Darmową wysyłkę oferujemy Państwu już od zakupu za 190 zł.

8. Kiedy otrzymam przesyłkę?
    Przy wpłatach zaksięgowanych w dni robocze do godz. 12:00, książki zostaną wysłane w tym samym dniu. Termin dostarczenia książek jest zależny od wybranej formy dostawy.
    Orientacyjne terminy dostawy można zobaczyć w zakładce płatność i wysyłka.

9. Czy wysyłają Państwo przesyłki kurierskie?
    Tak, korzystamy z usług kuriera UPS, dostawa przesyłki do klienta następuje następnego dnia po jej nadaniu.

10. Co zrobić, aby otrzymać zakupioną książkę już następnego dnia?
    Czas potrzebny do zaksięgowania pieniędzy przez bank to zwykle jeden dzień. Aby przesyłka dotarła do Państwa w dzień kolejny po zakupie, należy dokonać wpłaty do godziny 12. Jeżeli wpłata jest dokonana przy pomocy PayU do godziny 12 i opłacona jest opcja priorytet w Poczcie Polskiej albo Kurier, to przesyłka wychodzi tego samego dnia około godziny 15 i zwykle znajduje się u Państwa dnia następnego, jeśli jest to kolejny dzień roboczy. Jeżeli wpłacają Państwo pieniądze zwykłym przelewem i zależy Państwu na bardzo szybkim dostarczeniu książki, prosimy o wysłanie do nas w takim wypadku potwierdzenia wpłaty wygenerowanego przez bank (w pliku PDF) drogą elektroniczną lub skanu druczku pocztowego w tym samym formacie pliku. Jeżeli wyślą Państwo potwierdzenie wpłaty i dodatkowo wybiorą Państwo opcję przesyłki priorytetowej Poczty Polskiej bądź opcji Kurier przesyłka zostanie prawdopodobnie dostarczona do Państwa dnia następnego.

11. Czy książki są bezpiecznie zapakowane?
    Tak, dokładamy wszelkich starań, aby książka w trakcie przesyłki nie uległa uszkodzeniu. Do pakowania używamy kopert oraz pudełek kartonowych.

FAKTURY
 
12. Czy wystawiają Państwo faktury VAT?
     Do każdego zamówienia dołączamy fakturę VAT marża. Na fakturze wyszczególnione są  wszystkie zakupione pozycje. Koszt przesyłki wliczony jest w kwotę zakupionych książek, nie widnieje on jako osobna pozycja na fakturze.

13. Czy mogę zmienić dane na fakturze?
     Do momentu wysyłki jak najbardziej, po nadaniu paczki mogą Państwo otrzymać notę korygującą.

14. Czy wysyłają Państwo faktury na inny adres niż adres wysyłki?
     Tak, w tej sprawie prosimy o kontakt e-mailowy lub telefoniczny: [email protected], tel.: 792 670 709.

15. Jakie dane należy podać do faktury?
     Na fakturze muszą się znaleźć następujące dane odbiorcy: imię i nazwisko Klienta lub nazwa firmy, dokładny adres, NIP.

ODBIÓR OSOBISTY
 
16. Czy mogę odebrać książki osobiście?
     Tak, adres naszego magazynu to:
Dębica 39-200
ul. Fabryczna 12
Zapraszamy w dni robocze w godz. 8.00 – 16.00

     Zobacz na mapie

17. Ile mam czasu na odbiór zamówienia?
     Siedem dni, po tym czasie zamówienie zostanie anulowane.

REKLAMACJE, ZWROTY
 
18. Czy mogę dokonać zwrotu?
      Zwrot towaru możliwy jest do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.

19. Czy mogę zareklamować zakupiony przedmiot?
      W przypadku reklamacji towaru prosimy o niezwłoczne przesłanie Pocztą Polską wadliwego towaru do Sklepu. Firma nie przyjmuje jednak żadnych przesyłek reklamacyjnych odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem reklamacji zostaną niezwłocznie odesłane na wskazane przez Klienta konto bankowe po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji. Do reklamowanej przesyłki należy dołączyć dowód zakupu wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym. Link do formularza reklamacyjnego.



Opinie naszych klientów

opinia

Bardzo szybko otrzymałam zamawiany towar. Książki zgodne z opisem, bez śladów użytkowania. Jestem bardzo zadowolona z zakupu :)

opinia

joanna_st

ZOBACZ WSZYSTKIE

Blog Skupszop

Artykuły, które mogą Cię zainspirować. Aktualne rabaty i zniżki

blog

Nagrodzono Złotą Pieczęcią Uznania eKomi 2024!

nagroda ekomi

Newsletter

opineo
OK

Zniżki i rabaty

OK

Nowości i promocje

OK

Powiadomienia

NAPISALI O NAS:

Partner
Partner
Partner
Partner
Partner