Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W Polsce w ostatnich latach widoczny jest wzrost działań marketingowych podejmowanych przez firmy farmaceutyczne, co przekłada się na zwiększoną sprzedaż medykamentów. Szczególnie żywe debaty wywołują kampanie skierowane do lekarzy. W związku ze współpracą medyków z producentami leków pojawiają się wątpliwości dotyczące autonomii decyzji lekarzy w kwestii wyboru przepisanych pacjentowi preparatów. Książka omawia strategie stosowane przez firmy farmaceutyczne w celu wpływania na decyzje medyczne oraz przedstawia oficjalne standardy marketingowe oparte na regulacjach prawnych i kodeksach etycznych. Analiza tych standardów została przeprowadzona w kontekście rzeczywistych praktyk, które ujawniono dzięki dwóm badaniom empirycznym: swobodnym wywiadom z przedstawicielami medycznymi oraz ankiecie przeprowadzonej wśród lekarzy. Wyniki jednoznacznie pokazują, że deklarowane standardy znacząco różnią się od faktycznych działań na rynku. Surowość polskiego prawa często prowadzi do jego naruszania, zwłaszcza w kwestiach związanych z rozdawaniem próbek, wartością prezentów czy transakcjami typu "coś za coś". Niniejsza publikacja wnosi unikalne informacje na tle polskich realiów, jako że dotychczas brakowało badań naukowych dotyczących relacji między medykami a przedstawicielami firm farmaceutycznych. Jest to także cenne źródło wiedzy dla osób związanych z przemysłem farmaceutycznym, oferując spojrzenie na to, jak lekarze postrzegają przedstawicieli handlowych i odwrotnie. Tematyka książki czyni ją również interesującą dla tych, którzy śledzą ujawniane przez media sprawy dotyczące współpracy lekarzy z firmami farmaceutycznymi.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W Polsce w ostatnich latach widoczny jest wzrost działań marketingowych podejmowanych przez firmy farmaceutyczne, co przekłada się na zwiększoną sprzedaż medykamentów. Szczególnie żywe debaty wywołują kampanie skierowane do lekarzy. W związku ze współpracą medyków z producentami leków pojawiają się wątpliwości dotyczące autonomii decyzji lekarzy w kwestii wyboru przepisanych pacjentowi preparatów. Książka omawia strategie stosowane przez firmy farmaceutyczne w celu wpływania na decyzje medyczne oraz przedstawia oficjalne standardy marketingowe oparte na regulacjach prawnych i kodeksach etycznych. Analiza tych standardów została przeprowadzona w kontekście rzeczywistych praktyk, które ujawniono dzięki dwóm badaniom empirycznym: swobodnym wywiadom z przedstawicielami medycznymi oraz ankiecie przeprowadzonej wśród lekarzy. Wyniki jednoznacznie pokazują, że deklarowane standardy znacząco różnią się od faktycznych działań na rynku. Surowość polskiego prawa często prowadzi do jego naruszania, zwłaszcza w kwestiach związanych z rozdawaniem próbek, wartością prezentów czy transakcjami typu "coś za coś". Niniejsza publikacja wnosi unikalne informacje na tle polskich realiów, jako że dotychczas brakowało badań naukowych dotyczących relacji między medykami a przedstawicielami firm farmaceutycznych. Jest to także cenne źródło wiedzy dla osób związanych z przemysłem farmaceutycznym, oferując spojrzenie na to, jak lekarze postrzegają przedstawicieli handlowych i odwrotnie. Tematyka książki czyni ją również interesującą dla tych, którzy śledzą ujawniane przez media sprawy dotyczące współpracy lekarzy z firmami farmaceutycznymi.
