Książka - Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego

Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

W Polsce w ostatnich latach widoczny jest wzrost działań marketingowych podejmowanych przez firmy farmaceutyczne, co przekłada się na zwiększoną sprzedaż medykamentów. Szczególnie żywe debaty wywołują kampanie skierowane do lekarzy. W związku ze współpracą medyków z producentami leków pojawiają się wątpliwości dotyczące autonomii decyzji lekarzy w kwestii wyboru przepisanych pacjentowi preparatów. Książka omawia strategie stosowane przez firmy farmaceutyczne w celu wpływania na decyzje medyczne oraz przedstawia oficjalne standardy marketingowe oparte na regulacjach prawnych i kodeksach etycznych. Analiza tych standardów została przeprowadzona w kontekście rzeczywistych praktyk, które ujawniono dzięki dwóm badaniom empirycznym: swobodnym wywiadom z przedstawicielami medycznymi oraz ankiecie przeprowadzonej wśród lekarzy. Wyniki jednoznacznie pokazują, że deklarowane standardy znacząco różnią się od faktycznych działań na rynku. Surowość polskiego prawa często prowadzi do jego naruszania, zwłaszcza w kwestiach związanych z rozdawaniem próbek, wartością prezentów czy transakcjami typu "coś za coś". Niniejsza publikacja wnosi unikalne informacje na tle polskich realiów, jako że dotychczas brakowało badań naukowych dotyczących relacji między medykami a przedstawicielami firm farmaceutycznych. Jest to także cenne źródło wiedzy dla osób związanych z przemysłem farmaceutycznym, oferując spojrzenie na to, jak lekarze postrzegają przedstawicieli handlowych i odwrotnie. Tematyka książki czyni ją również interesującą dla tych, którzy śledzą ujawniane przez media sprawy dotyczące współpracy lekarzy z firmami farmaceutycznymi.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

W Polsce w ostatnich latach widoczny jest wzrost działań marketingowych podejmowanych przez firmy farmaceutyczne, co przekłada się na zwiększoną sprzedaż medykamentów. Szczególnie żywe debaty wywołują kampanie skierowane do lekarzy. W związku ze współpracą medyków z producentami leków pojawiają się wątpliwości dotyczące autonomii decyzji lekarzy w kwestii wyboru przepisanych pacjentowi preparatów. Książka omawia strategie stosowane przez firmy farmaceutyczne w celu wpływania na decyzje medyczne oraz przedstawia oficjalne standardy marketingowe oparte na regulacjach prawnych i kodeksach etycznych. Analiza tych standardów została przeprowadzona w kontekście rzeczywistych praktyk, które ujawniono dzięki dwóm badaniom empirycznym: swobodnym wywiadom z przedstawicielami medycznymi oraz ankiecie przeprowadzonej wśród lekarzy. Wyniki jednoznacznie pokazują, że deklarowane standardy znacząco różnią się od faktycznych działań na rynku. Surowość polskiego prawa często prowadzi do jego naruszania, zwłaszcza w kwestiach związanych z rozdawaniem próbek, wartością prezentów czy transakcjami typu "coś za coś". Niniejsza publikacja wnosi unikalne informacje na tle polskich realiów, jako że dotychczas brakowało badań naukowych dotyczących relacji między medykami a przedstawicielami firm farmaceutycznych. Jest to także cenne źródło wiedzy dla osób związanych z przemysłem farmaceutycznym, oferując spojrzenie na to, jak lekarze postrzegają przedstawicieli handlowych i odwrotnie. Tematyka książki czyni ją również interesującą dla tych, którzy śledzą ujawniane przez media sprawy dotyczące współpracy lekarzy z firmami farmaceutycznymi.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: - zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 262
Rok wydania: 2023
Rozmiar: 165 × 235 mm
ID: 9788381027557
Autorzy:
Wydawnictwo:

Dane producenta:

CeDeWu Sp. z o.o. , ul. Żurawia 47/49, 00-680 Warszawa, Polska ,[email protected] ,tel. 22 374 90 20

Inne książki: Marta Makowska

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info