Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Elementarz do nauki czytania dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Przedstawiona książka "Elementarz do nauki czytania" ma na celu wspieranie uczniów w rozwijaniu podstawowych umiejętności związanych z czytaniem. Dzieci uczą się rozpoznawania zarówno wielkich, jak i małych liter drukowanych, a także opanowują technikę czytania sylab otwartych oraz krótkich, dwu- i trzysylabowych wyrazów zbudowanych z tych sylab. Na bardziej zaawansowanym poziomie uczniowie pracują nad rozpoznawaniem i czytaniem zamkniętych sylab.
Warto zauważyć, że książka celowo pomija bardziej skomplikowane elementy językowe, takie jak samogłoski ó, ę, ą oraz miękkie spółgłoski i dwuznaki takie jak cz, sz, ch, rz, dz, dź, dż, a także spółgłoskę j, ponieważ te aspekty mogą być wyzwaniem dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. Materiał zawarty w publikacji stanowi solidną podstawę do nauki czytania, będąc również przydatnym dla dzieci, które nie mają trudności intelektualnych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Przedstawiona książka "Elementarz do nauki czytania" ma na celu wspieranie uczniów w rozwijaniu podstawowych umiejętności związanych z czytaniem. Dzieci uczą się rozpoznawania zarówno wielkich, jak i małych liter drukowanych, a także opanowują technikę czytania sylab otwartych oraz krótkich, dwu- i trzysylabowych wyrazów zbudowanych z tych sylab. Na bardziej zaawansowanym poziomie uczniowie pracują nad rozpoznawaniem i czytaniem zamkniętych sylab.
Warto zauważyć, że książka celowo pomija bardziej skomplikowane elementy językowe, takie jak samogłoski ó, ę, ą oraz miękkie spółgłoski i dwuznaki takie jak cz, sz, ch, rz, dz, dź, dż, a także spółgłoskę j, ponieważ te aspekty mogą być wyzwaniem dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. Materiał zawarty w publikacji stanowi solidną podstawę do nauki czytania, będąc również przydatnym dla dzieci, które nie mają trudności intelektualnych.
