Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Dwulatki i trzylatki w przedszkolu i domu. Jak świadomie je wychowywać i uczyć
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W lutym 2009 roku polski Sejm przyjął nowelizację obniżającą wiek, w którym dzieci zaczynają edukację szkolną. Decyzja ta wywołała burzliwe dyskusje, które trwają do dzisiaj, dotyczące zarówno struktury, jak i jakości wychowania przedszkolnego w Polsce. Każdego tygodnia na łamach prasy, w programach telewizyjnych oraz w różnorodnych protestach obywatelskich można zaobserwować zaangażowanie społeczne i kontrowersje wokół tego tematu. Problemy te wynikają przede wszystkim z nieodpowiedniego przygotowania szkół do przyjmowania sześciolatków, zarówno pod względem organizacyjnym, jak i pedagogicznym.
Jednakże w cieniu tej debaty pozostają inne istotne kwestie związane z wychowaniem przedszkolnym, które nadal czekają na rozwiązanie. Wśród nich szczególną uwagę należy zwrócić na obecność w przedszkolach dzieci, które nie ukończyły jeszcze trzeciego roku życia, co wprowadza nowe wyzwania zarówno dla placówek, jak i dla rodziców oraz pedagogów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W lutym 2009 roku polski Sejm przyjął nowelizację obniżającą wiek, w którym dzieci zaczynają edukację szkolną. Decyzja ta wywołała burzliwe dyskusje, które trwają do dzisiaj, dotyczące zarówno struktury, jak i jakości wychowania przedszkolnego w Polsce. Każdego tygodnia na łamach prasy, w programach telewizyjnych oraz w różnorodnych protestach obywatelskich można zaobserwować zaangażowanie społeczne i kontrowersje wokół tego tematu. Problemy te wynikają przede wszystkim z nieodpowiedniego przygotowania szkół do przyjmowania sześciolatków, zarówno pod względem organizacyjnym, jak i pedagogicznym.
Jednakże w cieniu tej debaty pozostają inne istotne kwestie związane z wychowaniem przedszkolnym, które nadal czekają na rozwiązanie. Wśród nich szczególną uwagę należy zwrócić na obecność w przedszkolach dzieci, które nie ukończyły jeszcze trzeciego roku życia, co wprowadza nowe wyzwania zarówno dla placówek, jak i dla rodziców oraz pedagogów.
