Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Drogi negatywności. Nurt estetyczno-religijny w poezji i muzyce awangardowej w XX wieku
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka koncentruje się na jednym z najbardziej niezwykłych, a zarazem trudnych do analizy nurtów w literaturze i estetyce awangardowej. Ten nurt to celowa ekspozycja szeroko pojętej negatywności w artystycznym przekazie. Michalina Kmiecik bada ten temat przez pryzmat komparatystyki literackiej, analizując dzieła głównie polskich i niemieckich poetów. Ponadto, w ujęciu komparatystyki intermedialnej, zestawia literaturę z muzyką, odkrywając nowe interpretacje i powiązania między tymi formami sztuki. Autorka z dużą odwagą podejmuje się eksploracji problematyki, która choć badana przez specjalistów od awangardy, nadal pozostaje częściowo niezrozumiana i pełna nierozwiązanych zagadek. W recenzji Andrzej Zawadzki zwraca uwagę na wyjątkowy charakter tej pracy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka koncentruje się na jednym z najbardziej niezwykłych, a zarazem trudnych do analizy nurtów w literaturze i estetyce awangardowej. Ten nurt to celowa ekspozycja szeroko pojętej negatywności w artystycznym przekazie. Michalina Kmiecik bada ten temat przez pryzmat komparatystyki literackiej, analizując dzieła głównie polskich i niemieckich poetów. Ponadto, w ujęciu komparatystyki intermedialnej, zestawia literaturę z muzyką, odkrywając nowe interpretacje i powiązania między tymi formami sztuki. Autorka z dużą odwagą podejmuje się eksploracji problematyki, która choć badana przez specjalistów od awangardy, nadal pozostaje częściowo niezrozumiana i pełna nierozwiązanych zagadek. W recenzji Andrzej Zawadzki zwraca uwagę na wyjątkowy charakter tej pracy.
