Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Data Mining. Eksploracja danych w sieciach społecznościowych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Internet nie jest jedynie wynalazkiem technologicznym; jego rozwój wpłynął głęboko na różnorodne zjawiska społeczne. W tym kontekście media społecznościowe stały się niezwykle ważne. Pełnią rolę źródła informacji, które potrafią przynieść znaczne zyski, o ile są odpowiednio wykorzystane. Dzięki nim naukowcy z wielu dziedzin mogą uzyskać odpowiedzi na wiele nurtujących pytań. Eksploracja danych z mediów społecznościowych nie tylko przynosi wartość naukową, ale również dostarcza dużej satysfakcji. Co więcej, opanowanie niezbędnych narzędzi wcale nie zajmuje dużo czasu ani nie wymaga wyjątkowych umiejętności.
To już trzecie, zaktualizowane wydanie popularnego podręcznika dla osób zainteresowanych analizą danych z sieci społecznościowych. Uwzględniono w nim najnowsze zmiany w interfejsach API poszczególnych platform, a także dodano nowy rozdział poświęcony eksploracji Instagrama. Książka pomoże Ci zrozumieć, jak zestawienia danych z mediów społecznościowych mogą pomóc w mapowaniu sieci powiązań użytkowników, śledzeniu tematów rozmów i lokalizacji osób. Publikacja jest bogato ilustrowana przykładami kodu napisanego w Pythonie oraz zasobami, takimi jak pliki Jupyter Notebook i kontenery Dockera. Szczególnym bonusem jest zbiór praktycznych wskazówek dotyczących rozwiązywania specyficznych problemów z Twitterem.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Internet nie jest jedynie wynalazkiem technologicznym; jego rozwój wpłynął głęboko na różnorodne zjawiska społeczne. W tym kontekście media społecznościowe stały się niezwykle ważne. Pełnią rolę źródła informacji, które potrafią przynieść znaczne zyski, o ile są odpowiednio wykorzystane. Dzięki nim naukowcy z wielu dziedzin mogą uzyskać odpowiedzi na wiele nurtujących pytań. Eksploracja danych z mediów społecznościowych nie tylko przynosi wartość naukową, ale również dostarcza dużej satysfakcji. Co więcej, opanowanie niezbędnych narzędzi wcale nie zajmuje dużo czasu ani nie wymaga wyjątkowych umiejętności.
To już trzecie, zaktualizowane wydanie popularnego podręcznika dla osób zainteresowanych analizą danych z sieci społecznościowych. Uwzględniono w nim najnowsze zmiany w interfejsach API poszczególnych platform, a także dodano nowy rozdział poświęcony eksploracji Instagrama. Książka pomoże Ci zrozumieć, jak zestawienia danych z mediów społecznościowych mogą pomóc w mapowaniu sieci powiązań użytkowników, śledzeniu tematów rozmów i lokalizacji osób. Publikacja jest bogato ilustrowana przykładami kodu napisanego w Pythonie oraz zasobami, takimi jak pliki Jupyter Notebook i kontenery Dockera. Szczególnym bonusem jest zbiór praktycznych wskazówek dotyczących rozwiązywania specyficznych problemów z Twitterem.
