Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Cyfrowy tubylec w szkole diagnozy i otwarcia T.4
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Czwarta część serii "Cyfrowy tubylec w szkole: Diagnozy i otwarcia" kontynuuje refleksję nad rolą edukacji w kontekście współczesnej kultury zdominowanej przez technologię. Autorzy zawartych tu tekstów badają różnorodne zagadnienia, analizując wyzwania, jakie stoją przed systemem edukacji w czasach dynamicznego postępu technologicznego oraz w obliczu doświadczeń związanych z pandemią. Zmiany te wydają się prowadzić do konieczności rewizji edukacyjnych paradygmatów. Wyrażamy nadzieję, że czwarty tom "Cyfrowego tubylca" dostarczy czytelnikom inspirujących analiz dotyczących praktyk pedagogicznych i stanie się punktem wyjścia do dalszej dyskusji na temat mediatyzacji edukacji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Czwarta część serii "Cyfrowy tubylec w szkole: Diagnozy i otwarcia" kontynuuje refleksję nad rolą edukacji w kontekście współczesnej kultury zdominowanej przez technologię. Autorzy zawartych tu tekstów badają różnorodne zagadnienia, analizując wyzwania, jakie stoją przed systemem edukacji w czasach dynamicznego postępu technologicznego oraz w obliczu doświadczeń związanych z pandemią. Zmiany te wydają się prowadzić do konieczności rewizji edukacyjnych paradygmatów. Wyrażamy nadzieję, że czwarty tom "Cyfrowego tubylca" dostarczy czytelnikom inspirujących analiz dotyczących praktyk pedagogicznych i stanie się punktem wyjścia do dalszej dyskusji na temat mediatyzacji edukacji.
