Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
100 lat Harvard Business Review
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zebrane w jednym tomie kluczowe idee zarządzania i biznesu, stanowią esencję wiedzy i doświadczeń, które "Harvard Business Review" prezentuje od stu lat. Aby uczcić ten wyjątkowy jubileusz, wybraliśmy najbardziej znaczące artykuły napisane przez wybitnych ekspertów i liderów w swoich dziedzinach.
W książce znajdziesz m.in. analizę Michaela E. Portera na temat wpływu sił konkurencyjnych na strategię oraz przełomowe pomysły Claytona M. Christensena dotyczące innowacji. Tim Brown przedstawia koncepcje projektowania ukierunkowanego na myślenie, a Linda A. Hill przybliża proces stawania się skutecznym liderem. Daniel Goleman wyjaśnia znaczenie inteligencji emocjonalnej, podczas gdy Erik Brynjolfsson i Andrew McAfee omawiają przyszłość sztucznej inteligencji.
Robert Livingston porusza istotne kwestie równości rasowej, a Amy C. Edmondson razem z Markiem Mortensenem opowiadają o bezpieczeństwie psychicznym w pracy hybrydowej. Nauka perswazji w ujęciu Roberta B. Cialdiniego oraz innowacyjna strategia błękitnego oceanu autorstwa W. Chana Kima i Rene Mauborgne również znalazły się w tym zbiorze.
Gary Hamel i C.K. Prahalad dzielą się swoją wizją strategicznego myślenia, a klasyczne przemyślenia Petera F. Druckera na temat zarządzania sobą dopełniają całości. Niezależnie od tego, czy regularnie czytasz "Harvard Business Review", czy to Twoje pierwsze spotkanie z tym czasopismem, książka ta dostarczy Ci nieocenionej wiedzy, aby lepiej zrozumieć fundamenty biznesu i zarządzania.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zebrane w jednym tomie kluczowe idee zarządzania i biznesu, stanowią esencję wiedzy i doświadczeń, które "Harvard Business Review" prezentuje od stu lat. Aby uczcić ten wyjątkowy jubileusz, wybraliśmy najbardziej znaczące artykuły napisane przez wybitnych ekspertów i liderów w swoich dziedzinach.
W książce znajdziesz m.in. analizę Michaela E. Portera na temat wpływu sił konkurencyjnych na strategię oraz przełomowe pomysły Claytona M. Christensena dotyczące innowacji. Tim Brown przedstawia koncepcje projektowania ukierunkowanego na myślenie, a Linda A. Hill przybliża proces stawania się skutecznym liderem. Daniel Goleman wyjaśnia znaczenie inteligencji emocjonalnej, podczas gdy Erik Brynjolfsson i Andrew McAfee omawiają przyszłość sztucznej inteligencji.
Robert Livingston porusza istotne kwestie równości rasowej, a Amy C. Edmondson razem z Markiem Mortensenem opowiadają o bezpieczeństwie psychicznym w pracy hybrydowej. Nauka perswazji w ujęciu Roberta B. Cialdiniego oraz innowacyjna strategia błękitnego oceanu autorstwa W. Chana Kima i Rene Mauborgne również znalazły się w tym zbiorze.
Gary Hamel i C.K. Prahalad dzielą się swoją wizją strategicznego myślenia, a klasyczne przemyślenia Petera F. Druckera na temat zarządzania sobą dopełniają całości. Niezależnie od tego, czy regularnie czytasz "Harvard Business Review", czy to Twoje pierwsze spotkanie z tym czasopismem, książka ta dostarczy Ci nieocenionej wiedzy, aby lepiej zrozumieć fundamenty biznesu i zarządzania.
