Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Na tropie potwora z Loch Ness. Czytam sobie. Poziom 2
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Una i Rob spędzają swoje wakacje w malowniczej Szkocji, pełnej tajemniczych opowieści i przygód. Podczas swojej podróży z plecakami nie tylko oddają się grom i zabawom, ale także zanurzają się w fascynujących historiach opowiadanych przez starego Angusa. Wśród opowieści, które słyszą, są historie o rybaku, który złowił elfie skarpety, oraz o niezwykłej owcy, która po wypiciu gwiezdnego blasku z Loch Ness zyskała złoty nos. Jest też opowieść o smoku, który potrafił przekształcać kamienie w lśniące klejnoty. Jednak najbardziej intrygującą dla nich historią jest ta o spotkaniu babki Angusa z legendarnym potworem z Loch Ness.
Seria „Czytam sobie” to wszechstronny program mający na celu naukę czytania dla dzieci, podzielony na trzy etapy. Poziom 1, nazwany "Składam słowa", stanowi doskonały start w rozwój umiejętności czytania poprzez proste i zabawne opowiadania autorstwa czołowych polskich pisarzy. Teksty o krótkich zdaniach są wspierane przez duże litery i wyrazy w ramkach pomagające w głoskowaniu, a tętniące życiem ilustracje tworzą spójne dopełnienie czytanych historii.
Na Poziomie 2, czyli "Składam zdania", młodzi czytelnicy mają już okazję ćwiczyć dłuższe frazy oraz dialogi występujące w tekście. Duża czcionka i sylabizacyjne ramki towarzyszą fascynującym opowiadaniom, które przyciągają uwagę dzieci oraz zachęcają do dalszej lektury dzięki wyjątkowym ilustracjom.
"Połykam strony" to ostatni, trzeci poziom serii stworzony dla dzieci, które opanowały sztukę samodzielnego czytania. Książki z tego poziomu oferują teksty o większej złożoności i czarno-białe ilustracje, dając młodemu czytelnikowi poczucie zatopienia się w prawdziwej literaturze. Wyrazy oznaczone gwiazdką są wyjaśnione w słowniczku, co dodatkowo wspiera rozwijanie słownictwa i rozumienia tekstu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Una i Rob spędzają swoje wakacje w malowniczej Szkocji, pełnej tajemniczych opowieści i przygód. Podczas swojej podróży z plecakami nie tylko oddają się grom i zabawom, ale także zanurzają się w fascynujących historiach opowiadanych przez starego Angusa. Wśród opowieści, które słyszą, są historie o rybaku, który złowił elfie skarpety, oraz o niezwykłej owcy, która po wypiciu gwiezdnego blasku z Loch Ness zyskała złoty nos. Jest też opowieść o smoku, który potrafił przekształcać kamienie w lśniące klejnoty. Jednak najbardziej intrygującą dla nich historią jest ta o spotkaniu babki Angusa z legendarnym potworem z Loch Ness.
Seria „Czytam sobie” to wszechstronny program mający na celu naukę czytania dla dzieci, podzielony na trzy etapy. Poziom 1, nazwany "Składam słowa", stanowi doskonały start w rozwój umiejętności czytania poprzez proste i zabawne opowiadania autorstwa czołowych polskich pisarzy. Teksty o krótkich zdaniach są wspierane przez duże litery i wyrazy w ramkach pomagające w głoskowaniu, a tętniące życiem ilustracje tworzą spójne dopełnienie czytanych historii.
Na Poziomie 2, czyli "Składam zdania", młodzi czytelnicy mają już okazję ćwiczyć dłuższe frazy oraz dialogi występujące w tekście. Duża czcionka i sylabizacyjne ramki towarzyszą fascynującym opowiadaniom, które przyciągają uwagę dzieci oraz zachęcają do dalszej lektury dzięki wyjątkowym ilustracjom.
"Połykam strony" to ostatni, trzeci poziom serii stworzony dla dzieci, które opanowały sztukę samodzielnego czytania. Książki z tego poziomu oferują teksty o większej złożoności i czarno-białe ilustracje, dając młodemu czytelnikowi poczucie zatopienia się w prawdziwej literaturze. Wyrazy oznaczone gwiazdką są wyjaśnione w słowniczku, co dodatkowo wspiera rozwijanie słownictwa i rozumienia tekstu.
