Książka - Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości Grzegorz Mazurek

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości Grzegorz Mazurek

Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości Grzegorz Mazurek

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Marketing jako dziedzina zarówno naukowa, jak i praktyczna ulega gwałtownym przeobrażeniom wywołanym oddziaływaniem wirtualnego środowiska, w tym internetu i współczesnych koncepcji jego rozwoju, tj. Web 2.0, Web 3.0 czy cloud computing. Procesy wirtualizacji marketingu powodują modyfikację relacji zachodzących pomiędzy firmą a podmiotami otoczenia. Rośnie znaczenie współpracy w sieciach przy wykonywaniu zadań marketingu, a klienci stając się partnerami organizacji, współtworzą wartość istotną dla firmy, dla nich samych oraz dla innych nabywców. Książka opisuje wieloaspektowe zmiany wywołane w sferze koncepcji marketingu (np. sposób myślenia o kliencie), instrumentach marketingu oraz organizacji działań marketingowych w przedsiębiorstwie, osadzając analizowaną problematykę w teorii sieci oraz przyjmując perspektywę organizacji jako systemu otwartego.

Cena rynkowa: 49.90 zł

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Marketing jako dziedzina zarówno naukowa, jak i praktyczna ulega gwałtownym przeobrażeniom wywołanym oddziaływaniem wirtualnego środowiska, w tym internetu i współczesnych koncepcji jego rozwoju, tj. Web 2.0, Web 3.0 czy cloud computing. Procesy wirtualizacji marketingu powodują modyfikację relacji zachodzących pomiędzy firmą a podmiotami otoczenia. Rośnie znaczenie współpracy w sieciach przy wykonywaniu zadań marketingu, a klienci stając się partnerami organizacji, współtworzą wartość istotną dla firmy, dla nich samych oraz dla innych nabywców. Książka opisuje wieloaspektowe zmiany wywołane w sferze koncepcji marketingu (np. sposób myślenia o kliencie), instrumentach marketingu oraz organizacji działań marketingowych w przedsiębiorstwie, osadzając analizowaną problematykę w teorii sieci oraz przyjmując perspektywę organizacji jako systemu otwartego.

Szczegóły

Opinie

Inne książki tego autora

Książki z tej samej kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Okładka: Miękka

Ilość stron: 294

Rok wydania: 2012

Rozmiar: 165 x 235 mm

ID: 9788375612165

Autorzy: Grzegorz Mazurek

Wydawnictwo: Poltext

Inne książki: Grzegorz Mazurek

Broszurowa , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 33.96 zł 49.90 zł

Miękka , W magazynie
Używana Wyprzedaż
Miękka , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 24.60 zł 79.00 zł

Inne książki: Zarządzanie i marketing

Broszurowa , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 49.66 zł 79.00 zł

Broszurowa , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 31.60 zł 39.90 zł

Miękka , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 41.13 zł 52.43 zł

Miękka , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 17.50 zł 49.00 zł

Miękka , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 10.95 zł 39.00 zł

Miękka , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 33.69 zł 69.00 zł

Miękka , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 4.26 zł 29.00 zł

Opinie użytkowników
0.0
0 recenzji

Sposoby dostawy

Płatne z góry

InPost Paczkomaty 24/7

InPost Paczkomaty 24/7

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

ORLEN Paczka

ORLEN Paczka

11.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS

Kurier GLS

12.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier DPD

Kurier DPD

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Pocztex Kurier

Pocztex Kurier

12.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Odbiór osobisty (Dębica)

Odbiór osobisty (Dębica)

3.00 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info