InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Często czytasz o sukcesach wielkich marek, przecierasz oczy ze zdumienia, widząc jak rozwiązania, które wydawałoby się są ,,strzałem w kolano" budują coraz większą ich potęgę. Myślisz - stoi za tym sztab ludzi. Na pewno wiele z tych uznanych na całym świecie brandów, zatrudnia wielu specjalistów, jednak zanim stali się WIELCY zrobili coś co pozwoliło im zaistnieć na rynku... ZŁAMALI KONWENCJĘ.
Tradycyjne myślenie o marce, patrzenie wyłącznie na słupki sprzedaży i oferowanie ,,tylko" produktu... już nie wystarczy. Wartości, pasja i ciągłe poszukiwanie jak wzbogacić życie Klienta - to klucz do sukcesu.
Brand persona, przeżyj to sam, wywiad ,,dlaczego?" a może poziom wyżej... które z tych narzędzi będą najlepsze dla Twojej marki? Zawarte w książce wskazówki to tylko drogowskazy, od Ciebie zależy w którą stronę pójdziesz - czy zaryzykujesz i złamiesz schematy, czy będziesz się trzymać już utartej ścieżki.
Cena rynkowa: 39.90 zł
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Często czytasz o sukcesach wielkich marek, przecierasz oczy ze zdumienia, widząc jak rozwiązania, które wydawałoby się są ,,strzałem w kolano" budują coraz większą ich potęgę. Myślisz - stoi za tym sztab ludzi. Na pewno wiele z tych uznanych na całym świecie brandów, zatrudnia wielu specjalistów, jednak zanim stali się WIELCY zrobili coś co pozwoliło im zaistnieć na rynku... ZŁAMALI KONWENCJĘ.
Tradycyjne myślenie o marce, patrzenie wyłącznie na słupki sprzedaży i oferowanie ,,tylko" produktu... już nie wystarczy. Wartości, pasja i ciągłe poszukiwanie jak wzbogacić życie Klienta - to klucz do sukcesu.
Brand persona, przeżyj to sam, wywiad ,,dlaczego?" a może poziom wyżej... które z tych narzędzi będą najlepsze dla Twojej marki? Zawarte w książce wskazówki to tylko drogowskazy, od Ciebie zależy w którą stronę pójdziesz - czy zaryzykujesz i złamiesz schematy, czy będziesz się trzymać już utartej ścieżki.