Zarządzanie wartością klienta

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Zarządzanie wartością klienta

Zarządzanie wartością klienta

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Aby osiągnąć i utrzymać zyskowność w długim okresie firmy muszą określić i wdrożyć właściwe strategie marketingowe oraz dokonać ich oceny według właściwych kryteriów. Dostępnych jest tu wiele wskaźników, wśród których jeden jest kluczowy: wartość życiowa klienta (Customer Lifetime Value, CLV), definiowany jako wartość zaktualizowana netto przyszłych zysków z każdego klienta. Autor publikacji, czołowy innowator w dziedzinie marketingu, V. Kumar przedstawia, jak zbudować dalekosiężne strategie marketingowe oparte na CLV i zastosować je do jednoczesnego zarządzania zarówno relacjami, jak i zyskownością klientów. Książka jest napisana przejrzystym językiem, zawiera przykłady z praktyki biznesowej. To obowiązkowa lektura dla tych menedżerów, którzy chcą poprawić wyniki finansowe przedsiębiorstw przez wzrost zyskowności klientów.Jeżeli jako drogę do zyskowności wybierze się marketing relacji, to kluczową sprawą staje się zarządzanie klientami. Wdrażając programy lojalnościowe firmy tradycyjnie przywiązywały zbyt wielką wagę do maksymalizacji lojalności klientów. W tej książce przedstawiono diametralnie inne podejście do zarządzania klientami i wskazano, że stabilny i trwały wzrost firmy buduje się na zyskowności klientów, a nie tylko na ich liczbie czy lojalności. Pokazano również, że lojalni klienci nie zawsze przynoszą zyski, a nie wszyscy klienci przynoszący zyski są lojalni. Dlatego kiedy firmy opracowują strategię zarządzania klientami, muszą podejść do tego w sposób łączący lojalność z zyskownością. [...] CLV okazuje się najlepszy w tym zakresie, ponieważ opiera się na danych prognozowanych i uwzględnia przyszłe zachowania klienta w bieżących działaniach marketingowych.(z Przedmowy)

Cena rynkowa: 59 zł

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

nowa

niedostępna

jak nowa

niedostępna

dobry

niedostępna

widoczne ślady używania

niedostępna

Aby osiągnąć i utrzymać zyskowność w długim okresie firmy muszą określić i wdrożyć właściwe strategie marketingowe oraz dokonać ich oceny według właściwych kryteriów. Dostępnych jest tu wiele wskaźników, wśród których jeden jest kluczowy: wartość życiowa klienta (Customer Lifetime Value, CLV), definiowany jako wartość zaktualizowana netto przyszłych zysków z każdego klienta. Autor publikacji, czołowy innowator w dziedzinie marketingu, V. Kumar przedstawia, jak zbudować dalekosiężne strategie marketingowe oparte na CLV i zastosować je do jednoczesnego zarządzania zarówno relacjami, jak i zyskownością klientów. Książka jest napisana przejrzystym językiem, zawiera przykłady z praktyki biznesowej. To obowiązkowa lektura dla tych menedżerów, którzy chcą poprawić wyniki finansowe przedsiębiorstw przez wzrost zyskowności klientów.Jeżeli jako drogę do zyskowności wybierze się marketing relacji, to kluczową sprawą staje się zarządzanie klientami. Wdrażając programy lojalnościowe firmy tradycyjnie przywiązywały zbyt wielką wagę do maksymalizacji lojalności klientów. W tej książce przedstawiono diametralnie inne podejście do zarządzania klientami i wskazano, że stabilny i trwały wzrost firmy buduje się na zyskowności klientów, a nie tylko na ich liczbie czy lojalności. Pokazano również, że lojalni klienci nie zawsze przynoszą zyski, a nie wszyscy klienci przynoszący zyski są lojalni. Dlatego kiedy firmy opracowują strategię zarządzania klientami, muszą podejść do tego w sposób łączący lojalność z zyskownością. [...] CLV okazuje się najlepszy w tym zakresie, ponieważ opiera się na danych prognozowanych i uwzględnia przyszłe zachowania klienta w bieżących działaniach marketingowych.(z Przedmowy)

Szczegóły

Dostawa i płatność

Szczegóły

Okładka: broszurowa

Ilość stron: 304

Rok wydania: 2010

Rozmiar: 16,8x23,8 cm

ID: 9788301161255

Autorzy: V. Kumar

Sposoby dostawy

Płatne z góry

PACZKA W RUCHu

info

7,99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

NAJTAŃSZA FORMA DOSTAWY

Paczkomaty InPost

info

9,99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier

info

12,99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Pocztex Kurier48

info

9,90 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

PACZKA W RUCHu

info

7,99 zł

Kurier

info

14,99 zł

Odbiór osobisty

Odbiór osobisty (Dębica)

info

0,00 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Szybkie płatności online lub kartą kredytową info

Zwykły przelew info