InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka stanowi aktualne źródło wiedzy ozarządzaniu imarketingu winstytucjach kultury. Ogromnym walorem opracowania jest połączenie przeglądu teorii zwieloma trafnie dobranymi studiami przypadków takich instytucji kultury, jak: teatr, muzeum, filharmonia, opera czy centrum kultury, atakże komunikatywny język. Wksiążce omówiono istotne iaktualne wsferze kultury zagadnienia zarządzania projektami, zarządzania marketingowego oraz strategicznego. Opisano wjaki sposób instytucja kultury może osiągnąć orientację rynkową, wykazano jak duże znaczenie może odgrywać wtych instytucjach marketing. Przedstawiono również propozycje działań strategicznych imarketingowych, które warto podejmować wsytuacjach specyficznych dla działalności organizacji artystycznych. Publikacja wsposób przejrzysty prezentuje skomplikowany charakter zależności między dwoma światami bardzo często rozpatrywanymi oddzielnie - kulturą izarządzaniem.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka stanowi aktualne źródło wiedzy ozarządzaniu imarketingu winstytucjach kultury. Ogromnym walorem opracowania jest połączenie przeglądu teorii zwieloma trafnie dobranymi studiami przypadków takich instytucji kultury, jak: teatr, muzeum, filharmonia, opera czy centrum kultury, atakże komunikatywny język. Wksiążce omówiono istotne iaktualne wsferze kultury zagadnienia zarządzania projektami, zarządzania marketingowego oraz strategicznego. Opisano wjaki sposób instytucja kultury może osiągnąć orientację rynkową, wykazano jak duże znaczenie może odgrywać wtych instytucjach marketing. Przedstawiono również propozycje działań strategicznych imarketingowych, które warto podejmować wsytuacjach specyficznych dla działalności organizacji artystycznych. Publikacja wsposób przejrzysty prezentuje skomplikowany charakter zależności między dwoma światami bardzo często rozpatrywanymi oddzielnie - kulturą izarządzaniem.