InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Bot jest nowatorskim interfejsem użytkownika, dzięki któremu można komunikować się z aplikacją w naturalny i intuicyjny sposób. Eksperci przewidują, że wkrótce interfejs konwersacyjny będzie standardowym wyposażeniem aplikacji. Niemniej projektowanie botów jest złożonym zagadnieniem. Trzeba wiedzieć, kiedy je zastosować i jak zapewnić odpowiednią efektywność temu rozwiązaniu. Podczas tworzenia bota należy rozważyć wiele opcji, opracować skuteczny proces komunikacji, wyznaczyć różne przebiegi konwersacji, a także zdefiniować osobowość bota i znaleźć równowagę pomiędzy bogactwem opcji sterowania a ilością tekstu.
Dzięki tej książce łatwiej zrozumiesz naturę botów i nauczysz się je projektować. Zamieszczono tu wiele informacji o pracy projektantów i programistów botów. Poza zagadnieniami teoretycznymi znajdziesz tu także sporo praktycznej wiedzy, wzbogaconej rzeczywistymi przykładami budowania użytecznych botów. Nauczysz się projektowania konwersacyjnych interfejsów użytkownika, poznasz zagadnienia związane z dystrybucją, marketingiem, architekturą i czerpaniem dochodów z takiej działalności. Nie zabrakło także informacji o perspektywach tej branży, o platformach botów i rozwoju rynku botów. Jest to lektura obowiązkowa dla projektantów aplikacji i menedżerów produktu, którzy rozważają wdrożenie tego rodzaju interfejsu w swoich rozwiązaniach!
Dzięki tej książce poznasz:
różne zastosowania botów i dowiesz się, czym jest marka, osobowość, konwersacja
budowę bota i zasady projektowania jego poszczególnych elementów
wszystkie etapy tworzenia bota konsumenckiego i biznesowego
dobre praktyki i nieoczywiste zasady projektowania interfejsów konwersacyjnych
techniki tworzenia i testowania prototypu bota
Cena rynkowa: 59.00 zł
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Bot jest nowatorskim interfejsem użytkownika, dzięki któremu można komunikować się z aplikacją w naturalny i intuicyjny sposób. Eksperci przewidują, że wkrótce interfejs konwersacyjny będzie standardowym wyposażeniem aplikacji. Niemniej projektowanie botów jest złożonym zagadnieniem. Trzeba wiedzieć, kiedy je zastosować i jak zapewnić odpowiednią efektywność temu rozwiązaniu. Podczas tworzenia bota należy rozważyć wiele opcji, opracować skuteczny proces komunikacji, wyznaczyć różne przebiegi konwersacji, a także zdefiniować osobowość bota i znaleźć równowagę pomiędzy bogactwem opcji sterowania a ilością tekstu.
Dzięki tej książce łatwiej zrozumiesz naturę botów i nauczysz się je projektować. Zamieszczono tu wiele informacji o pracy projektantów i programistów botów. Poza zagadnieniami teoretycznymi znajdziesz tu także sporo praktycznej wiedzy, wzbogaconej rzeczywistymi przykładami budowania użytecznych botów. Nauczysz się projektowania konwersacyjnych interfejsów użytkownika, poznasz zagadnienia związane z dystrybucją, marketingiem, architekturą i czerpaniem dochodów z takiej działalności. Nie zabrakło także informacji o perspektywach tej branży, o platformach botów i rozwoju rynku botów. Jest to lektura obowiązkowa dla projektantów aplikacji i menedżerów produktu, którzy rozważają wdrożenie tego rodzaju interfejsu w swoich rozwiązaniach!
Dzięki tej książce poznasz:
różne zastosowania botów i dowiesz się, czym jest marka, osobowość, konwersacja
budowę bota i zasady projektowania jego poszczególnych elementów
wszystkie etapy tworzenia bota konsumenckiego i biznesowego
dobre praktyki i nieoczywiste zasady projektowania interfejsów konwersacyjnych
techniki tworzenia i testowania prototypu bota