InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka porusza aktualną problematykę zarządzania zasobami ludzkimi w administracji samorządowej w kontekście zintegrowanego systemu zarządzania jakością w oparciu o normę ISO 9001 i ustawę o pracownikach samorządowych. Rozważaniom towarzyszy założenie, iż czynnik ludzki pełni jedną z wiodących ról w systemowym zarządzaniu jakością i przesądza o osiąganiu przyjętych przez organizację celów. Dążenie do podnoszenia sprawności instytucji publicznych oraz świadczonych przez nie usług jest przecież ciągle czynnikiem priorytetowym w sektorze publicznym, a wysoka jakość świadczonych usług to jeden z istotnych elementów funkcjonowania administracji, stanowiący podstawę oceny sprawności państwa.
Opracowanie zawiera omówienie czynników kształtujących funkcjonowanie systemu zarządzania jakością w jednostkach administracji samorządowej i ocenę korzyści wynikających z wdrożenia takiego systemu w oparciu o normy ISO. Rozważania te zostały zaprezentowane na tle zmian zachodzących w zarządzaniu zasobami ludzkimi w administracji samorządowej. Autorka przeprowadziła analizę doświadczeń urzędów jednostek administracji samorządowej posiadających certyfikat ISO w zakresie podejmowanych przez nie działań dotyczących realizacji funkcji personalnej oraz wskazanych przez te jednostki pożądanych zmian w polityce kadrowej. Analizowane etapy procesu kadrowego to planowanie kadr, rekrutacja i selekcja, wprowadzenie do pracy, rozwój, szkolenia, motywowanie, ocena i kontrola. Opracowanie zawiera także omówienie wybranych aspektów kultury organizacyjnej, mających istotny wpływ na tworzenie postaw projakościowych pracowników samorządów, w tym ocenę roli wartości etycznych, relacji międzyludzkich i koncepcji kierowania w formowaniu tych postaw.
Przeprowadzone badania pozwoliły ostatecznie opracować model zarządzania zasobami ludzkimi najpełniej odpowiadający potrzebom wynikającym z wdrożenia w urzędzie administracji samorządowej systemu zarządzania jakością potwierdzonego certyfikatem ISO. Opracowanie zawiera propozycję działań zwiększających skuteczność i efektywność zarządzania zasobami ludzkimi w kontekście realizacji celów związanych z podnoszeniem jakości. Zawarte w monografii rozważania powstały na podstawie szerokich studiów źródłowych, w tym literatury obcej i polskiej, dotyczących systemowego zarządzania jakością oraz zarządzania zasobami ludzkimi w administracji publicznej.
Publikacja adresowana jest przede wszystkim do:
- osób pełniących funkcje kierownicze w urzędzie jednostki administracji samorządowej i odpowiadających za realizację polityki kadrowej;
- osób odpowiedzialnych za zintegrowany system zarządzania jakością w urzędzie;
- studentów studiów magisterskich, doktoranckich, wykładowców prowadzących badania w zakresie podjętej w tym opracowaniu problematyki;
- wszystkich osób zainteresowanych problematyką jakości w administracji samorządowej.
Cena rynkowa: 50.00 zł
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka porusza aktualną problematykę zarządzania zasobami ludzkimi w administracji samorządowej w kontekście zintegrowanego systemu zarządzania jakością w oparciu o normę ISO 9001 i ustawę o pracownikach samorządowych. Rozważaniom towarzyszy założenie, iż czynnik ludzki pełni jedną z wiodących ról w systemowym zarządzaniu jakością i przesądza o osiąganiu przyjętych przez organizację celów. Dążenie do podnoszenia sprawności instytucji publicznych oraz świadczonych przez nie usług jest przecież ciągle czynnikiem priorytetowym w sektorze publicznym, a wysoka jakość świadczonych usług to jeden z istotnych elementów funkcjonowania administracji, stanowiący podstawę oceny sprawności państwa.
Opracowanie zawiera omówienie czynników kształtujących funkcjonowanie systemu zarządzania jakością w jednostkach administracji samorządowej i ocenę korzyści wynikających z wdrożenia takiego systemu w oparciu o normy ISO. Rozważania te zostały zaprezentowane na tle zmian zachodzących w zarządzaniu zasobami ludzkimi w administracji samorządowej. Autorka przeprowadziła analizę doświadczeń urzędów jednostek administracji samorządowej posiadających certyfikat ISO w zakresie podejmowanych przez nie działań dotyczących realizacji funkcji personalnej oraz wskazanych przez te jednostki pożądanych zmian w polityce kadrowej. Analizowane etapy procesu kadrowego to planowanie kadr, rekrutacja i selekcja, wprowadzenie do pracy, rozwój, szkolenia, motywowanie, ocena i kontrola. Opracowanie zawiera także omówienie wybranych aspektów kultury organizacyjnej, mających istotny wpływ na tworzenie postaw projakościowych pracowników samorządów, w tym ocenę roli wartości etycznych, relacji międzyludzkich i koncepcji kierowania w formowaniu tych postaw.
Przeprowadzone badania pozwoliły ostatecznie opracować model zarządzania zasobami ludzkimi najpełniej odpowiadający potrzebom wynikającym z wdrożenia w urzędzie administracji samorządowej systemu zarządzania jakością potwierdzonego certyfikatem ISO. Opracowanie zawiera propozycję działań zwiększających skuteczność i efektywność zarządzania zasobami ludzkimi w kontekście realizacji celów związanych z podnoszeniem jakości. Zawarte w monografii rozważania powstały na podstawie szerokich studiów źródłowych, w tym literatury obcej i polskiej, dotyczących systemowego zarządzania jakością oraz zarządzania zasobami ludzkimi w administracji publicznej.
Publikacja adresowana jest przede wszystkim do:
- osób pełniących funkcje kierownicze w urzędzie jednostki administracji samorządowej i odpowiadających za realizację polityki kadrowej;
- osób odpowiedzialnych za zintegrowany system zarządzania jakością w urzędzie;
- studentów studiów magisterskich, doktoranckich, wykładowców prowadzących badania w zakresie podjętej w tym opracowaniu problematyki;
- wszystkich osób zainteresowanych problematyką jakości w administracji samorządowej.