InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka skierowana jest do wszystkich tych osób, które są żywo zainteresowane dobrym zrozumieniem roli pedagoga i psychologa szkolnego oraz doskonaleniem ich specyficznego warsztatu pracy. Pozycja obejmuje osiem rozdziałów dotyczących monitoringu procesu edukacyjnego i elementów środowiska wychowawczego, działań w zakresie psychoprofilaktyki zachowań problemowych wychowanków, interwencji oraz propagowania właściwych wzorców zachowań w szkolnych relacjach. Czytelnik znajdzie w niej wiele porad, wskazówek i propozycji ćwiczeń z uczniami.
Książkę polecamy również studentom pedagogiki i psychologii, nauczycielom oraz rodzicom uczniów.
Zawarte w zbiorze prace [] mają nie tylko duży walor poznawczy, ale również wyraźny kontekst aplikacyjny. [] Ogromną zaletą recenzowanej pracy jest umiejętne zrównoważenie proporcji treści teoretycznych i praktycznych. Z jednej strony bowiem, na tle współczesnych teorii psychologicznych [] przedstawiono problemy, z jakimi spotyka się w szkole pedagog i psycholog. Z drugiej zaś, pokazano wiele aspektów praktycznych omawianych zagadnień (przykłady ćwiczeń, sposoby konstruowania programów profilaktycznych i konkretne działania, jakie można podejmować, opisy przypadków i inne).
(Z recenzji wydawniczej prof. UJK dr hab. Ireny Pufal-Struzik)
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka skierowana jest do wszystkich tych osób, które są żywo zainteresowane dobrym zrozumieniem roli pedagoga i psychologa szkolnego oraz doskonaleniem ich specyficznego warsztatu pracy. Pozycja obejmuje osiem rozdziałów dotyczących monitoringu procesu edukacyjnego i elementów środowiska wychowawczego, działań w zakresie psychoprofilaktyki zachowań problemowych wychowanków, interwencji oraz propagowania właściwych wzorców zachowań w szkolnych relacjach. Czytelnik znajdzie w niej wiele porad, wskazówek i propozycji ćwiczeń z uczniami.
Książkę polecamy również studentom pedagogiki i psychologii, nauczycielom oraz rodzicom uczniów.
Zawarte w zbiorze prace [] mają nie tylko duży walor poznawczy, ale również wyraźny kontekst aplikacyjny. [] Ogromną zaletą recenzowanej pracy jest umiejętne zrównoważenie proporcji treści teoretycznych i praktycznych. Z jednej strony bowiem, na tle współczesnych teorii psychologicznych [] przedstawiono problemy, z jakimi spotyka się w szkole pedagog i psycholog. Z drugiej zaś, pokazano wiele aspektów praktycznych omawianych zagadnień (przykłady ćwiczeń, sposoby konstruowania programów profilaktycznych i konkretne działania, jakie można podejmować, opisy przypadków i inne).
(Z recenzji wydawniczej prof. UJK dr hab. Ireny Pufal-Struzik)