InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Z grafiką wektorową nie wiążą się wyłącznie proste rysunki złożone z figur geometrycznych, ale też całkiem zaawansowane projekty, nierzadko trójwymiarowe. Wektory, czyli jeszcze więcej Corela. Grafika komputerowa dla dzieci to propozycja dla osób, które posiadają już podstawową wiedzę z zakresu obsługi Corela. Dzięki tej książce zobaczysz, na czym polega działanie menedżera obiektów, zmiana ich kolejności, a także blokowanie i ukrywanie. Dowiesz się, jak dzielić obiekty na mniejsze części lub usuwać ich fragmenty. Pokażemy Ci również, na czym polega kadrowanie i jakie są jego rodzaje. Znajomość narzędzi to ważna rzecz, ale jeszcze istotniejsza jest umiejętność zastosowania ich w większym projekcie. Pokażemy Ci krok po kroku, jak taki projekt powinien wyglądać oraz jakie elementy musi zawierać. Dowiesz się, w jaki sposób tworzyć obiekty trójwymiarowe. Poznasz dostępne metody i nauczysz się nich korzystać projektując ciekawe logo.Corel umożliwia dostosowanie wypełnień i pędzli do własnych potrzeb. Jeśli więc nie znajdziesz takiego pędzla, jaki akurat jest Ci potrzebny lub wypełnienia, które w stu procentach spełni Twoje oczekiwania, utwórz własne. Spróbujemy też zainspirować Cię do wykonania dość zaawansowanych projektów, w których użyjemy nie tylko prostych, wypełnionych jednolicie kształtów, lecz także skorzystamy z takich efektów jak obwiednia, zniekształcenie, przezroczystość, metamorfoza czy perspektywa. Wszystkie przykłady zostały zilustrowane, abyś na każdym etapie mógł porównać swoją pracę z omawianym ćwiczeniem. Pamiętaj, że wskazujemy Ci tylko dostępne środki, a sposoby, z jakich korzystamy nie są jedynie słuszne. Mają wytyczyć Ci drogę, pokazać możliwości programu, a w przyszłości może zechcesz używać ich zupełnie inaczej. A teraz do dzieła. Już dziś rusz szare komórki i stwórz coś fajnego!
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Z grafiką wektorową nie wiążą się wyłącznie proste rysunki złożone z figur geometrycznych, ale też całkiem zaawansowane projekty, nierzadko trójwymiarowe. Wektory, czyli jeszcze więcej Corela. Grafika komputerowa dla dzieci to propozycja dla osób, które posiadają już podstawową wiedzę z zakresu obsługi Corela. Dzięki tej książce zobaczysz, na czym polega działanie menedżera obiektów, zmiana ich kolejności, a także blokowanie i ukrywanie. Dowiesz się, jak dzielić obiekty na mniejsze części lub usuwać ich fragmenty. Pokażemy Ci również, na czym polega kadrowanie i jakie są jego rodzaje. Znajomość narzędzi to ważna rzecz, ale jeszcze istotniejsza jest umiejętność zastosowania ich w większym projekcie. Pokażemy Ci krok po kroku, jak taki projekt powinien wyglądać oraz jakie elementy musi zawierać. Dowiesz się, w jaki sposób tworzyć obiekty trójwymiarowe. Poznasz dostępne metody i nauczysz się nich korzystać projektując ciekawe logo.Corel umożliwia dostosowanie wypełnień i pędzli do własnych potrzeb. Jeśli więc nie znajdziesz takiego pędzla, jaki akurat jest Ci potrzebny lub wypełnienia, które w stu procentach spełni Twoje oczekiwania, utwórz własne. Spróbujemy też zainspirować Cię do wykonania dość zaawansowanych projektów, w których użyjemy nie tylko prostych, wypełnionych jednolicie kształtów, lecz także skorzystamy z takich efektów jak obwiednia, zniekształcenie, przezroczystość, metamorfoza czy perspektywa. Wszystkie przykłady zostały zilustrowane, abyś na każdym etapie mógł porównać swoją pracę z omawianym ćwiczeniem. Pamiętaj, że wskazujemy Ci tylko dostępne środki, a sposoby, z jakich korzystamy nie są jedynie słuszne. Mają wytyczyć Ci drogę, pokazać możliwości programu, a w przyszłości może zechcesz używać ich zupełnie inaczej. A teraz do dzieła. Już dziś rusz szare komórki i stwórz coś fajnego!