InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Kulturę muzyczną Towarzystwa Jezusowego tworzyli m.in. związani z tym zakonem muzycy świeccy. Jednym z nich był Nicolaus Franciscus Frlich, organista kłodzkiego kościoła Wniebowzięcia NMP w Kłodzku w latach 16681708. W rękopisach wrocławskiego klasztoru kanoniczek regularnych zachowały się unikatowe odpisy trzech jego utworów: bogato obsadzonego cyklu rekwialnego (Viaticum mortuorum), offertorium O Maria Virgo pia oraz opracowanie Salve Regina. Wrocławska kopia tego ostatniego utworu została spisana w roku 1693, gdy na ścianach nawy głównej kłodzkiej fary Karl Dankwart namalował cykl dwunastu fresków przedstawiających kolejne wezwania tej antyfony.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Kulturę muzyczną Towarzystwa Jezusowego tworzyli m.in. związani z tym zakonem muzycy świeccy. Jednym z nich był Nicolaus Franciscus Frlich, organista kłodzkiego kościoła Wniebowzięcia NMP w Kłodzku w latach 16681708. W rękopisach wrocławskiego klasztoru kanoniczek regularnych zachowały się unikatowe odpisy trzech jego utworów: bogato obsadzonego cyklu rekwialnego (Viaticum mortuorum), offertorium O Maria Virgo pia oraz opracowanie Salve Regina. Wrocławska kopia tego ostatniego utworu została spisana w roku 1693, gdy na ścianach nawy głównej kłodzkiej fary Karl Dankwart namalował cykl dwunastu fresków przedstawiających kolejne wezwania tej antyfony.