Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
VHS. Przewińmy to jeszcze raz
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W czasach, gdy streamowanie zdawało się należeć do gatunku science fiction, a przewijanie wymagało użycia palca, światem zawładnęły kasety VHS. Wypożyczalnie stanowiły miejsca kultu, a filmy z takimi gwiazdami jak Van Damme, Stallone czy Schwarzenegger miały większy wpływ na dzieciaki niż szkolne lekcje wychowania fizycznego. PigOut i Przemek Corso zapraszają na nostalgiczną podróż do czasów, kiedy kaseta była cenna jak waluta, Van Damme uchodził za bóstwo, a blokady rodzicielskie były najpoważniejszym wyzwaniem technologicznym. To nie jest zwykła książka o filmach, lecz przewodnik po latach 90., pełen anegdot, wspomnień, ironii i wzruszeń. Czytelnik znajdzie tu opowieści o traumach związanych z VHS, ekranowych bromansach czy filozofii czerpanej z filmów takich jak „Zabójcza broń”, „RoboCop” czy „Dzień świstaka”. To teleport do czasów, kiedy można było sprzedać młodszego brata za taśmę z „Krwawym sportem”. Ci, którzy pamiętają zapach wypożyczalni, nieobce im były zabawy w stylu Tong Po oraz smutek po śmierci Mufasy, muszą sięgnąć po tę pozycję. A ci, którzy tego nie pamiętają, tym bardziej powinni, by zrozumieć, czemu rodzice chowali przed nimi niektóre kasety. Przewijanie taśmy wciąga, a po lekturze można chcieć odkurzyć magnetowid. PigOut, znany z bezkompromisowego humoru, analizuje popkulturę i nie oszczędza nikogo ani niczego w swoich recenzjach i publikacjach. Jest osobą, która z równą pasją rozprawia o książkach i życiu codziennym, a jego blog i aktywność w mediach społecznościowych przyciągają uwagę tych, którzy cenią sobie szczerość i sarkazm. Corso natomiast jest autorem cenionym zarówno przez dzieci, jak i dorosłych, za książki takie jak „Opowieści z Białej Doliny” oraz thrillery i biografie. Jego twórczość obejmuje nie tylko książki, ale też słuchowiska i audioseriale, co przynosi mu liczne nagrody i nominacje. Obaj autorzy, mimo różnych stylów i obszarów działalności, łączy przyjaźń i wspólna pasja do opowiadania historii.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W czasach, gdy streamowanie zdawało się należeć do gatunku science fiction, a przewijanie wymagało użycia palca, światem zawładnęły kasety VHS. Wypożyczalnie stanowiły miejsca kultu, a filmy z takimi gwiazdami jak Van Damme, Stallone czy Schwarzenegger miały większy wpływ na dzieciaki niż szkolne lekcje wychowania fizycznego. PigOut i Przemek Corso zapraszają na nostalgiczną podróż do czasów, kiedy kaseta była cenna jak waluta, Van Damme uchodził za bóstwo, a blokady rodzicielskie były najpoważniejszym wyzwaniem technologicznym. To nie jest zwykła książka o filmach, lecz przewodnik po latach 90., pełen anegdot, wspomnień, ironii i wzruszeń. Czytelnik znajdzie tu opowieści o traumach związanych z VHS, ekranowych bromansach czy filozofii czerpanej z filmów takich jak „Zabójcza broń”, „RoboCop” czy „Dzień świstaka”. To teleport do czasów, kiedy można było sprzedać młodszego brata za taśmę z „Krwawym sportem”. Ci, którzy pamiętają zapach wypożyczalni, nieobce im były zabawy w stylu Tong Po oraz smutek po śmierci Mufasy, muszą sięgnąć po tę pozycję. A ci, którzy tego nie pamiętają, tym bardziej powinni, by zrozumieć, czemu rodzice chowali przed nimi niektóre kasety. Przewijanie taśmy wciąga, a po lekturze można chcieć odkurzyć magnetowid. PigOut, znany z bezkompromisowego humoru, analizuje popkulturę i nie oszczędza nikogo ani niczego w swoich recenzjach i publikacjach. Jest osobą, która z równą pasją rozprawia o książkach i życiu codziennym, a jego blog i aktywność w mediach społecznościowych przyciągają uwagę tych, którzy cenią sobie szczerość i sarkazm. Corso natomiast jest autorem cenionym zarówno przez dzieci, jak i dorosłych, za książki takie jak „Opowieści z Białej Doliny” oraz thrillery i biografie. Jego twórczość obejmuje nie tylko książki, ale też słuchowiska i audioseriale, co przynosi mu liczne nagrody i nominacje. Obaj autorzy, mimo różnych stylów i obszarów działalności, łączy przyjaźń i wspólna pasja do opowiadania historii.
