InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Poradnik Uważne uczenie się jest opracowaniem, które przedstawia możliwości wykorzystania koncepcji
uważności zarówno w procesie uczenia się, jak i nauczania. Autorzy, wychodząc od historii i założeń nurtu,
prowadzą narrację wykładu poprzez informacje o kontekstach zastosowania uważności w środowiskach
nastawionych na tzw. uczenie głębokie lub osiągnięcie stanu flow aż po praktykę książkę kończy dwanaście
ćwiczeń regulujących uwagę charakterystycznych dla praktyki mindfulness. Stosowanie uważności zwiększa
efektywność uczących się i nauczających, wspomaga ich rozwój osobisty, pomaga zachować dobrostan fizyczny
i umysłowy, a także pomaga zredukować stres, zapobiegając np. atakom paniki czy pogorszeniu zdrowia.
Techniki zawarte w poradniku pomogą wyodrębnić i skoncentrować się na tym, co najważniejsze we
współczesnym natłoku informacji. Z kolei dla nauczycieli, edukatorów i autodydaktów Uważne uczenie się to,
poza teorią i praktyką, użyteczne wskazanie odniesień i źródeł, które inspirują do rozwijania we własnym
zakresie warsztatu wykorzystywanego podczas nauczania.
Ćwiczenia medytacyjne, które stanowią istotną część książki, rozwijają postawę pełną otwartości i akceptacji,
a tym samym mogą pomóc we wzbudzeniu u uczniów chęci do nauki, zapamiętywaniu nowych informacji
i rozwijaniu skupienia. Praktykowanie technik zawartych w książce pomoże uczniom wydobyć ich potencjał,
zwiększy elastyczność umysłową, a także rozwinie umiejętność rozwiązywania problemów i poprawi zdolność
kojarzenia oraz tzw. głębokiego uczenia się. Wskazówki zawarte w książce pozwolą skutecznej wykorzystać czas
przeznaczony na naukę.
Autorzy książki dr Craig Hassed i dr Richard Chambers są uznanymi ekspertami w dziedzinie uważności.
Początkowo swoje metody wypróbowali i rozwijali na Uniwersytecie Monash, Melbourne, jednak w krótkim
czasie ich koncepcja uważnego uczenia została zastosowana na innych uczelniach. Posiadają bogatą praktykę
w prowadzeniu szkoleń zarówno dla nauczycieli, jak i dla studentów oraz uczniów z zakresu uważności i jej
zastosowania w środowiskach edukacyjnych.
Koncepcja uważności jest rozwijana od blisko 40 lat, a jej prekursorem jest Jon Kabat-Zinn, który wykorzystywał
medytację uważności w leczeniu pacjentów z chronicznym bólem.
Uważne uczenie się jest książką dla osób, które chcą:
wyraźnie dostrzegać to, co najważniejsze w gęstym szumie informacyjnym;
poprzez praktykę uważności, skupić się na tych aspektach rzeczywistości,
które do tej pory były przed nimi ukryte lub niewyraźne;
rozpoznawać, a następnie zmieniać niekorzystne schematy myślowe,
sztywne przekonania i nawyki;
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Poradnik Uważne uczenie się jest opracowaniem, które przedstawia możliwości wykorzystania koncepcji
uważności zarówno w procesie uczenia się, jak i nauczania. Autorzy, wychodząc od historii i założeń nurtu,
prowadzą narrację wykładu poprzez informacje o kontekstach zastosowania uważności w środowiskach
nastawionych na tzw. uczenie głębokie lub osiągnięcie stanu flow aż po praktykę książkę kończy dwanaście
ćwiczeń regulujących uwagę charakterystycznych dla praktyki mindfulness. Stosowanie uważności zwiększa
efektywność uczących się i nauczających, wspomaga ich rozwój osobisty, pomaga zachować dobrostan fizyczny
i umysłowy, a także pomaga zredukować stres, zapobiegając np. atakom paniki czy pogorszeniu zdrowia.
Techniki zawarte w poradniku pomogą wyodrębnić i skoncentrować się na tym, co najważniejsze we
współczesnym natłoku informacji. Z kolei dla nauczycieli, edukatorów i autodydaktów Uważne uczenie się to,
poza teorią i praktyką, użyteczne wskazanie odniesień i źródeł, które inspirują do rozwijania we własnym
zakresie warsztatu wykorzystywanego podczas nauczania.
Ćwiczenia medytacyjne, które stanowią istotną część książki, rozwijają postawę pełną otwartości i akceptacji,
a tym samym mogą pomóc we wzbudzeniu u uczniów chęci do nauki, zapamiętywaniu nowych informacji
i rozwijaniu skupienia. Praktykowanie technik zawartych w książce pomoże uczniom wydobyć ich potencjał,
zwiększy elastyczność umysłową, a także rozwinie umiejętność rozwiązywania problemów i poprawi zdolność
kojarzenia oraz tzw. głębokiego uczenia się. Wskazówki zawarte w książce pozwolą skutecznej wykorzystać czas
przeznaczony na naukę.
Autorzy książki dr Craig Hassed i dr Richard Chambers są uznanymi ekspertami w dziedzinie uważności.
Początkowo swoje metody wypróbowali i rozwijali na Uniwersytecie Monash, Melbourne, jednak w krótkim
czasie ich koncepcja uważnego uczenia została zastosowana na innych uczelniach. Posiadają bogatą praktykę
w prowadzeniu szkoleń zarówno dla nauczycieli, jak i dla studentów oraz uczniów z zakresu uważności i jej
zastosowania w środowiskach edukacyjnych.
Koncepcja uważności jest rozwijana od blisko 40 lat, a jej prekursorem jest Jon Kabat-Zinn, który wykorzystywał
medytację uważności w leczeniu pacjentów z chronicznym bólem.
Uważne uczenie się jest książką dla osób, które chcą:
wyraźnie dostrzegać to, co najważniejsze w gęstym szumie informacyjnym;
poprzez praktykę uważności, skupić się na tych aspektach rzeczywistości,
które do tej pory były przed nimi ukryte lub niewyraźne;
rozpoznawać, a następnie zmieniać niekorzystne schematy myślowe,
sztywne przekonania i nawyki;