InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"To doskonała i ważna książka, która w jasny, zrozumiały i wyczerpujący sposób opisuje zagadnienia związane z tworzeniem sensu w organizacjach. Będzie przydatna zarówno dla młodych, jak i doświadczonych badaczy".
Bob Sutton, Stanford University
"Weick jest autorem pełnym inwencji. Po mistrzowsku buduje teoretyczną strukturę tworzenia sensu, dzięki czemu pojęcie to staje się bardziej zrozumiałe dla środowiska uczonych, czytelnikom zaś przybliża doświadczenie tworzenia sensu".
Kathleen Sutcliffe, University of Minnesota
Tradycyjna teoria organizacji oraz badania w tej dziedzinie opierały się na założeniu, że istotą funkcjonowania organizacji jest racjonalne podejmowanie decyzji strategicznych. Taki model ignoruje jednak wewnętrzną złożoność i niejednoznaczność tego, co dzieje się w prawdziwych organizacjach i ich otoczeniu. Dzieło Karla Weicka jest poświęcone procesowi tworzenia sensu w organizacjach. To niekończący się proces konstruowania rzeczywistości, który polega na tym, że ludzie retrospektywnie nadają sens sytuacjom, w jakich się znaleźli. W ten właśnie sposób kształtują się zarówno struktury organizacyjne, jak i procesy organizowania. Konfrontując czytelnika z pojęciem tworzenia sensu, Weick szczegółowo omawia takie kwestie, jak historia pojęcia, jego unikatowość, odmiany i zastosowania w różnych sytuacjach, ale także właściwości ogólne. Książkę kończą rozważania na temat przyszłości badań tworzenia sensu oraz przydatności tego pojęcia w praktyce.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"To doskonała i ważna książka, która w jasny, zrozumiały i wyczerpujący sposób opisuje zagadnienia związane z tworzeniem sensu w organizacjach. Będzie przydatna zarówno dla młodych, jak i doświadczonych badaczy".
Bob Sutton, Stanford University
"Weick jest autorem pełnym inwencji. Po mistrzowsku buduje teoretyczną strukturę tworzenia sensu, dzięki czemu pojęcie to staje się bardziej zrozumiałe dla środowiska uczonych, czytelnikom zaś przybliża doświadczenie tworzenia sensu".
Kathleen Sutcliffe, University of Minnesota
Tradycyjna teoria organizacji oraz badania w tej dziedzinie opierały się na założeniu, że istotą funkcjonowania organizacji jest racjonalne podejmowanie decyzji strategicznych. Taki model ignoruje jednak wewnętrzną złożoność i niejednoznaczność tego, co dzieje się w prawdziwych organizacjach i ich otoczeniu. Dzieło Karla Weicka jest poświęcone procesowi tworzenia sensu w organizacjach. To niekończący się proces konstruowania rzeczywistości, który polega na tym, że ludzie retrospektywnie nadają sens sytuacjom, w jakich się znaleźli. W ten właśnie sposób kształtują się zarówno struktury organizacyjne, jak i procesy organizowania. Konfrontując czytelnika z pojęciem tworzenia sensu, Weick szczegółowo omawia takie kwestie, jak historia pojęcia, jego unikatowość, odmiany i zastosowania w różnych sytuacjach, ale także właściwości ogólne. Książkę kończą rozważania na temat przyszłości badań tworzenia sensu oraz przydatności tego pojęcia w praktyce.