InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
- Czym jest tutoring?
- Skąd bierze się rosnąca popularność tej formy edukacji spersonalizowanej?
- Dlaczego jest postrzegany jako panaceum na problemy edukacji i wielka szansa na elitarne kształcenie?
Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorzy niniejszej publikacji. Redaktorki tomu, obie mocno związane z propagowaniem edukacji spersonalizowanej w formule naukowej i szkoleniowej, zebrały kilkadziesiąt opowieści o autentycznej relacji mistrzuczeń w murach szkół i uczelni.
W pierwszej części książki przybliżają też specyfikę i kontekst pracy tutora w dzisiejszej instytucji kształcenia, zwracając uwagę na jego złożoność, esencję i rolę wartości w świecie zróżnicowanych postaw uczniów i nauczycieli. Tutorzy z całej Polski z kolei przekonują, że tutoring stanowi niezwykłą szansę dla młodego człowieka. Pozwala mu na uzyskanie kompetencji przydatnych na rynku pracy, a także spełnione życie, zgodne z jego pasjami, możliwościami i pragnieniami.
Każdy proces tutorski, a nawet każdy tutorial, jest spotkaniem w znaczeniu dialogu dwóch podmiotów. Osoby w nim uczestniczące obdarzają się nawzajem uwagą, wiedzą, wsparciem, inspiracją i twórczą krytyką. Ma swój kontekst, tło, powody, trajektorię, rezultaty, nastrój i głębię.
Książka składa się z 26 opowieści o takich wyjątkowych spotkaniach edukacyjnych:
- część z nich opisuje historie z wczesnych etapów kształcenia, a kilkanaście pochodzi ze środowiska akademickiego,
- ich autorzy reprezentują wiele różnych dziedzin naukowych i przedmiotowych, pracują w szkołach i uczelniach wyższych w Polsce.
Historie są niezwykłe. Pokazują ogromny potencjał, jaki tkwi zarówno w tutoringu rozwojowym, jak i naukowo-akademickim.
Publikacja przeznaczona jest dla nauczycieli akademickich, pracowników organów prowadzących szkoły, osób zajmujących się HR, zarządzaniem oświatą i edukacją, szkoleniami, programami edukacyjnymi i rozwojowymi, trenerów rozwoju osobistego i doradców zawodowych, a także studentów i doktorantów zainteresowanych tą tematyką.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
- Czym jest tutoring?
- Skąd bierze się rosnąca popularność tej formy edukacji spersonalizowanej?
- Dlaczego jest postrzegany jako panaceum na problemy edukacji i wielka szansa na elitarne kształcenie?
Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorzy niniejszej publikacji. Redaktorki tomu, obie mocno związane z propagowaniem edukacji spersonalizowanej w formule naukowej i szkoleniowej, zebrały kilkadziesiąt opowieści o autentycznej relacji mistrzuczeń w murach szkół i uczelni.
W pierwszej części książki przybliżają też specyfikę i kontekst pracy tutora w dzisiejszej instytucji kształcenia, zwracając uwagę na jego złożoność, esencję i rolę wartości w świecie zróżnicowanych postaw uczniów i nauczycieli. Tutorzy z całej Polski z kolei przekonują, że tutoring stanowi niezwykłą szansę dla młodego człowieka. Pozwala mu na uzyskanie kompetencji przydatnych na rynku pracy, a także spełnione życie, zgodne z jego pasjami, możliwościami i pragnieniami.
Każdy proces tutorski, a nawet każdy tutorial, jest spotkaniem w znaczeniu dialogu dwóch podmiotów. Osoby w nim uczestniczące obdarzają się nawzajem uwagą, wiedzą, wsparciem, inspiracją i twórczą krytyką. Ma swój kontekst, tło, powody, trajektorię, rezultaty, nastrój i głębię.
Książka składa się z 26 opowieści o takich wyjątkowych spotkaniach edukacyjnych:
- część z nich opisuje historie z wczesnych etapów kształcenia, a kilkanaście pochodzi ze środowiska akademickiego,
- ich autorzy reprezentują wiele różnych dziedzin naukowych i przedmiotowych, pracują w szkołach i uczelniach wyższych w Polsce.
Historie są niezwykłe. Pokazują ogromny potencjał, jaki tkwi zarówno w tutoringu rozwojowym, jak i naukowo-akademickim.
Publikacja przeznaczona jest dla nauczycieli akademickich, pracowników organów prowadzących szkoły, osób zajmujących się HR, zarządzaniem oświatą i edukacją, szkoleniami, programami edukacyjnymi i rozwojowymi, trenerów rozwoju osobistego i doradców zawodowych, a także studentów i doktorantów zainteresowanych tą tematyką.