InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Prezentowana książka podejmuje problematykę działalności Związku Młodzieży Polskiej w średnich szkołach ogólnokształcących w latach 1948-1957. Związek Młodzieży Polskiej był jedną z podstawowych instytucji Polski stalinowskiej, a jego ulokowanie w szkolnictwie średnim ogólnokształcącym posiadało dla kreatorów ładu monocentrycznego znaczenie szczególne. Zgodnie z planami decydentów szkoła średnia ogólnokształcąca miała aktywnie uczestniczyć nie tylko w procesie ideologizacji młodzieży, ale i w kreacji nowej inteligencji polskiej legitymizującej się pochodzeniem robotniczo-chłopskim. Związek Młodzieży Polskiej, poprzez swoją działalność odgrywać miał w obydwu procesach fundamentalną rolę. Ich realizacja odbywała się w ramach każdego aspektu funkcjonowania szkoły średniej ogólnokształcącej. Czy Związek Młodzieży Polskiej spełnił formułowane wobec niego oczekiwania W jakim stopniu i jakimi metodami realizował przynależne mu zadania Jak można określić jego wpływ na środowisko szkolne Próba odpowiedzi na powyższe pytania stały się zarazem głównym celem niniejszej książki.
Posiadane przez nas egzemplarze mają zniszczone okładki i uszkodzone rogi.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Prezentowana książka podejmuje problematykę działalności Związku Młodzieży Polskiej w średnich szkołach ogólnokształcących w latach 1948-1957. Związek Młodzieży Polskiej był jedną z podstawowych instytucji Polski stalinowskiej, a jego ulokowanie w szkolnictwie średnim ogólnokształcącym posiadało dla kreatorów ładu monocentrycznego znaczenie szczególne. Zgodnie z planami decydentów szkoła średnia ogólnokształcąca miała aktywnie uczestniczyć nie tylko w procesie ideologizacji młodzieży, ale i w kreacji nowej inteligencji polskiej legitymizującej się pochodzeniem robotniczo-chłopskim. Związek Młodzieży Polskiej, poprzez swoją działalność odgrywać miał w obydwu procesach fundamentalną rolę. Ich realizacja odbywała się w ramach każdego aspektu funkcjonowania szkoły średniej ogólnokształcącej. Czy Związek Młodzieży Polskiej spełnił formułowane wobec niego oczekiwania W jakim stopniu i jakimi metodami realizował przynależne mu zadania Jak można określić jego wpływ na środowisko szkolne Próba odpowiedzi na powyższe pytania stały się zarazem głównym celem niniejszej książki.
Posiadane przez nas egzemplarze mają zniszczone okładki i uszkodzone rogi.