W ostatnich latach nastąpiły ważne zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw. Coraz większe znaczenie ma korzystanie z urządzeń mobilnych, takich jak telefony komórkowe, smartfony, tablety i...
Cena rynkowa: 61,95 zł
Nasza cena: 26,96 zł
-56%Stan: używana - jak nowa
W ostatnich latach nastąpiły ważne zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw. Coraz większe znaczenie ma korzystanie z urządzeń mobilnych, takich jak telefony komórkowe, smartfony, tablety i e-czytniki. W książce przedstawiono wpływ nowych technologii informacyjnych, szczególnie rozwoju technologii mobilnych, na funkcjonowanie przedsiębiorstw, przede wszystkim na zwiększenie możliwości działań marketingowych i kształtowanie preferencji zakupowych klientów. Autor szczegółowo omawia: trendy technologiczne, ekonomiczne i społeczno-kulturowe, które wpływają na rozwój technologii mobilnych i ich zastosowanie w marketingu, istotę marketingu z wykorzystaniem urządzeń mobilnych i najważniejsze narzędzia marketingu mobilnego, możliwości zastosowania mobilnych technologii informacyjnych w odniesieniu do poszczególnych elementów marketingu w tradycyjnej jego koncepcji, czyli kształtowania produktu, ceny, dystrybucji i promocji, możliwości zastosowania informacyjnych technologii mobilnych w wybranych branżach.
Publikacja przeznaczona jest dla menedżerów i specjalistów w dziedzinie marketingu, którzy pragną poznać najnowsze tendencje w marketingu mobilnym i są zainteresowani tym, aby ich przedsiębiorstwa stały się bardziej innowacyjne i konkurencyjne na rynku krajowym i międzynarodowym. Niniejsza książka jest pierwszą polską publikacją, która w tak kompleksowy, ciekawy i usystematyzowany sposób prezentuje zmiany, jakich technologie mobilne dokonują w krajobrazie społeczno-gospodarczym, zachowaniach konsumentów oraz sposobach docierania do klienta. Dzięki zawartym w tej publikacji wynikom badań i studiom przypadków dowiadujemy się, jak dynamicznie wkraczamy w erę post-PC. Dr hab. Grzegorz Mazurek, prof. Akademii Leona Koźmińskiego
Dodaj swoją recenzję jako pierwszą!