InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Wobec zauważalnego nadmiaru informacji stajemy niejednokrotnie przed trudnym zadaniem przeprowadzenia adekwatnej analizy danych opisujących zjawiska społeczne i gospodarcze. Dostarczenie rzetelnej i obiektywnej informacji statystycznej wymaga dobrego warsztatu pozwalającego przygotować stosowne charakterystyki liczbowe z odpowiednią precyzją i zaufaniem co do ich jakości. Zadanie to wymaga pogłębionych kompetencji szczególnie wtedy, gdy wnioskowanie nasze pragniemy oprzeć o wyniki pochodzące z badania próby, a nie całej zbiorowości. Autorki oddają do rąk Czytelnika zbiór zadań ze statystyki matematycznej jako podręcznik służący rozwijaniu wspomnianych kompetencji z zakresu wnioskowania o populacji na podstawie próby losowej. Niniejsza publikacja jest kontynuacją pracy autorek nad pomocami dydaktycznymi do nauki statystyki. Opracowując treści zadań, inspirowano się rzeczywistymi badaniami prowadzonymi przez służby statystyki publicznej, instytuty badań społecznych oraz instytuty badawcze. Wykorzystano również doświadczenia płynące z badań własnych autorek, które realizują prace naukowe nad zjawiskami gospodarczymi i społecznymi.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Wobec zauważalnego nadmiaru informacji stajemy niejednokrotnie przed trudnym zadaniem przeprowadzenia adekwatnej analizy danych opisujących zjawiska społeczne i gospodarcze. Dostarczenie rzetelnej i obiektywnej informacji statystycznej wymaga dobrego warsztatu pozwalającego przygotować stosowne charakterystyki liczbowe z odpowiednią precyzją i zaufaniem co do ich jakości. Zadanie to wymaga pogłębionych kompetencji szczególnie wtedy, gdy wnioskowanie nasze pragniemy oprzeć o wyniki pochodzące z badania próby, a nie całej zbiorowości. Autorki oddają do rąk Czytelnika zbiór zadań ze statystyki matematycznej jako podręcznik służący rozwijaniu wspomnianych kompetencji z zakresu wnioskowania o populacji na podstawie próby losowej. Niniejsza publikacja jest kontynuacją pracy autorek nad pomocami dydaktycznymi do nauki statystyki. Opracowując treści zadań, inspirowano się rzeczywistymi badaniami prowadzonymi przez służby statystyki publicznej, instytuty badań społecznych oraz instytuty badawcze. Wykorzystano również doświadczenia płynące z badań własnych autorek, które realizują prace naukowe nad zjawiskami gospodarczymi i społecznymi.