InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Czym „mierzyć” sportową wartość zawodniczki lub zawodnika? Wiadomo, osiągnięciami. Ale jak oceniać osiągnięcia? Z tym już trudniej. Medale olimpijskie? A jeśli dany sport nie jest reprezentowany na igrzyskach... Jeszcze bardziej skomplikowana jest kwestia popularności. Sportowcy lat sześćdziesiątych, siedemdziesiątych i osiemdziesiątych mieli znacznie mniej możliwości, żeby zaistnieć w zbiorowej wyobraźni niż sportowcy współcześni. A jednak zaistnieli! Każdy wie, kim byli i są Pele czy Ali. Współczesne media oferują o wiele więcej możliwości promocji i tym samym szans, aby zaistnieć w masowej wyobraźni. Popularność sportowca zależy od wielu czynników. Można być mistrzem w dyscyplinie, którą mało kto się pasjonuje. Można skończyć karierę i żyć zwykłym życiem z dala od blasku fleszy. Można, często jeszcze w trakcie kariery, dbać o swoją popularność i występować w każdym możliwym show. Ale najlepiej łączyć w sobie cechy prawdziwego zwycięzcy: chęć i wolę walki, upór w dążeniu do celu i niezwykłe umiejętności.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Czym „mierzyć” sportową wartość zawodniczki lub zawodnika? Wiadomo, osiągnięciami. Ale jak oceniać osiągnięcia? Z tym już trudniej. Medale olimpijskie? A jeśli dany sport nie jest reprezentowany na igrzyskach... Jeszcze bardziej skomplikowana jest kwestia popularności. Sportowcy lat sześćdziesiątych, siedemdziesiątych i osiemdziesiątych mieli znacznie mniej możliwości, żeby zaistnieć w zbiorowej wyobraźni niż sportowcy współcześni. A jednak zaistnieli! Każdy wie, kim byli i są Pele czy Ali. Współczesne media oferują o wiele więcej możliwości promocji i tym samym szans, aby zaistnieć w masowej wyobraźni. Popularność sportowca zależy od wielu czynników. Można być mistrzem w dyscyplinie, którą mało kto się pasjonuje. Można skończyć karierę i żyć zwykłym życiem z dala od blasku fleszy. Można, często jeszcze w trakcie kariery, dbać o swoją popularność i występować w każdym możliwym show. Ale najlepiej łączyć w sobie cechy prawdziwego zwycięzcy: chęć i wolę walki, upór w dążeniu do celu i niezwykłe umiejętności.