SOCIAL MEDIA MARKETING ODKRYJ POTENCJAŁ FACEBOOKA TWITTERA I INNYCH PORTALI SPOŁECZNOŚCIOWYCH

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

SOCIAL MEDIA MARKETING ODKRYJ POTENCJAŁ FACEBOOKA TWITTERA I INNYCH PORTALI SPOŁECZNOŚCIOWYCH

SOCIAL MEDIA MARKETING ODKRYJ POTENCJAŁ FACEBOOKA TWITTERA I INNYCH PORTALI SPOŁECZNOŚCIOWYCH

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Jak to się robi w nowych mediach? * Opracuj strategię obecności w mediach społecznościowych * Zdobywaj oraz utrzymuj zaufanie i uwagę odbiorców * Poznaj media społecznościowe od kuchni Idź z duchem Internetu! Media społecznościowe zmieniają zasady komunikacji między firmami a klientami. Nowoczesne firmy - takie jak Twoja - muszą nauczyć się słuchać swoich klientów i wchodzić z nimi w bezpośrednie relacje, a co za tym idzie, podejmować aktywność w miejscach, w których zadawane są pytania i toczy się dialog. Dlaczego? Ponieważ znajduje to bezpośrednie przełożenie na wyniki finansowe. Marketing w mediach społecznościowych to coś więcej niż modna nowinka; to ciężka praca, wymagająca przemyślanego planu i konkretnych, skutecznych strategii. Książka ta przeznaczona jest zarówno dla doświadczonych marketerów czy właścicieli firm, jak i kompletnych nowicjuszy. Pomoże Ci zrozumieć różnice między dostępnymi serwisami społecznościowymi, podpowie, jak dowiedzieć się, co robią Twoi obecni i potencjalni klienci, oraz jak z nimi rozmawiać. Dowiesz się z niej, jak rozwiązywać problemy prawne i etyczne. Nauczysz się obserwować i sprawdzać skuteczność stosowanych technik marketingowych. Zrozumiesz, na czym polega optymalizacja w wyszukiwarkach internetowych (SEO) i reklama pay-per-click (PPC). Dzięki niej unikniesz poważnych pomyłek i niebezpiecznych błędów. * Jak najskuteczniej wykorzystać Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn, Flickr i inne serwisy? * Jak opracować politykę obecności w mediach społecznościowych dla własnych pracowników? * Jak wybrać konsultanta ds. mediów społecznościowych? * Jak wykorzystać dział obsługi klienta w mediach społecznościowych? * Jak integrować tradycyjne działania marketingowe (telewizja, radio, prasa) ze strategią obecności w mediach społecznościowych? * Jak zachować spójność działań brandingowych i przesłania marketingowego? * Jak stworzyć przyjazny pressroom i promować tam swoje eventy? Poznaj swoich klientów i naucz się odróżniać fakty od plotek!

Cena rynkowa: 49 zł

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

nowa

niedostępna

jak nowa

niedostępna

dobry

niedostępna

widoczne ślady używania

niedostępna

Jak to się robi w nowych mediach? * Opracuj strategię obecności w mediach społecznościowych * Zdobywaj oraz utrzymuj zaufanie i uwagę odbiorców * Poznaj media społecznościowe od kuchni Idź z duchem Internetu! Media społecznościowe zmieniają zasady komunikacji między firmami a klientami. Nowoczesne firmy - takie jak Twoja - muszą nauczyć się słuchać swoich klientów i wchodzić z nimi w bezpośrednie relacje, a co za tym idzie, podejmować aktywność w miejscach, w których zadawane są pytania i toczy się dialog. Dlaczego? Ponieważ znajduje to bezpośrednie przełożenie na wyniki finansowe. Marketing w mediach społecznościowych to coś więcej niż modna nowinka; to ciężka praca, wymagająca przemyślanego planu i konkretnych, skutecznych strategii. Książka ta przeznaczona jest zarówno dla doświadczonych marketerów czy właścicieli firm, jak i kompletnych nowicjuszy. Pomoże Ci zrozumieć różnice między dostępnymi serwisami społecznościowymi, podpowie, jak dowiedzieć się, co robią Twoi obecni i potencjalni klienci, oraz jak z nimi rozmawiać. Dowiesz się z niej, jak rozwiązywać problemy prawne i etyczne. Nauczysz się obserwować i sprawdzać skuteczność stosowanych technik marketingowych. Zrozumiesz, na czym polega optymalizacja w wyszukiwarkach internetowych (SEO) i reklama pay-per-click (PPC). Dzięki niej unikniesz poważnych pomyłek i niebezpiecznych błędów. * Jak najskuteczniej wykorzystać Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn, Flickr i inne serwisy? * Jak opracować politykę obecności w mediach społecznościowych dla własnych pracowników? * Jak wybrać konsultanta ds. mediów społecznościowych? * Jak wykorzystać dział obsługi klienta w mediach społecznościowych? * Jak integrować tradycyjne działania marketingowe (telewizja, radio, prasa) ze strategią obecności w mediach społecznościowych? * Jak zachować spójność działań brandingowych i przesłania marketingowego? * Jak stworzyć przyjazny pressroom i promować tam swoje eventy? Poznaj swoich klientów i naucz się odróżniać fakty od plotek!

Szczegóły

Dostawa i płatność

Szczegóły

Okładka: miękka

Ilość stron: 309

Rok wydania: 2011

Rozmiar:

ID: 9788324629886

Autorzy: LIANA LI EVANS

Wydawnictwo: ONEPRESS

Sposoby dostawy

Płatne z góry

PACZKA W RUCHu

info

7,99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

NAJTAŃSZA FORMA DOSTAWY

Paczkomaty InPost

info

9,99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier

info

12,99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Pocztex Kurier48

info

9,90 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

PACZKA W RUCHu

info

7,99 zł

Kurier

info

14,99 zł

Odbiór osobisty

Odbiór osobisty (Dębica)

info

0,00 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Szybkie płatności online lub kartą kredytową info

Zwykły przelew info